Tuesday, January 19, 2010

terapi minda

Salam 4 all...weekend baru2 ni..aku telah pegi men'terapi minda' aku...bagaimana???agak pelik la cara aku...of coz la SHOPPING!!!yeeehuuuuuuu...memang best gile2....kepala tengah tension..patu shopping sakan2...bayangkan la...3 hari masa aku amik utk shopping sakan.....start dari hari jumaat..aku pegi putrajaya..duk lepak umah member aku..cik odah...pastu..malam tu jugak operasi bermula...warming up dulu...pegi makan2 kat bangi..tak ingat da name restaurant tu...pastu...esok nye...pegi jalan JJ equstrian(betol ke eja gini??ntah..)...kat JJ..aku tak beli mende sangat melain kan baju...cantik la pada mata aku..heheh..ni la antara barabg2 yg dibeli:

-2 helai baju yang same pesennye..tapi lain kaler je..heheheh
-sepasang kasot
-satu sling beg
-1 jeans

sling bag 'saye'..actually..nak amik kaler itam..tapi adik aku duk mengomel.."ko ni..asyik hitam je..tukar la lain cket..dah belambak beg ko kaler itam..boring arr.."..maka nye..aku pon amik le kaler ni..dark purple gitu..huhu

maka nye..ini adalah kasut aku yang bersaiz gedabak gile ni...kasot ni..memang simple aje...sbb nak baw p class..tak boleh la yg over2 macam artis2 pakai tu kan..bling2 bebagai..xseswai...so..xdapat beg itam..beli la kasot itam...ngeh3..

mak abah n imah(adik gue)..suppose malam ni..kami p dinner kat concorde..kenkonon nye nak celebrate birthday adik aku ni.la..si imah n firdaus...tapi disebabkan masing2 macam kenyang..so..dinner itu betukar kepade shooping di pavilion...bebaloi2...heeh...tak sangka plak nine west kat situ ade sale gile babas...maka nye..dapatlah kami memborong 4 bijik henbeg di situ....pastu..masok plak zara..ade jugak stock clearance...maka nye..terpaksa la beli baju bajan disitu plak..atoiii..kelabu mate...time kaseh kepada 'MAK' sbb menghabeskan duit utk kami...huhu..lain kali belanje lagi ye mak..ngeh3...bile dah abes sopping...perut rase lapar..maka nye..sambar ajer la madam kwan's restaurant yg ade kat situ...rase nye..best...sesape nak try..sile la..kat2 ngan food court pavilion tu...sekian sahaje cerita saye..

**selok betoll..maklom la..dah lame gile x shopping...lalalallaalala

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: