Monday, January 11, 2010

hEPI bIRtHdAY!!!

Salam 4 all..actually..time aku menaip ni..baru je masuk 11 Januari 2010..bermakne hari ni adalah hari jadi adik aku..MOHD FIRDAUS AHMAD....adik aku dah 21 Tahun hari ni..rase sedih plak..cepat nye mase bejalan kan...rase macam baru lagi aku mengantar die g skolah....begaduh ngan die..die tarik rambut aku macam nak tecabut rase kepale ni ha...macam2 la kenangan ngan fidaus...tapi part paling best..bile begaduh ngan die..sampai bile aku akan ingat..sbb best giler begaduh mase kecik2...(sangat tak best kalau baikkkk je mase kecik.kan3)...bile dah tua..oopsss..bile dah besar ni teringat zaman2 kanak2 ribena dgn adik badik ni....

to firdaus:
aku sayang ko
aku selalu doakan yg terbaik utk adik2 aku...
jadi anak yg soleh ye..
semoga ko capai cite2 ko...

sekian...haruslah berhenti sekarang kerana kerja bertambun..~menciiii!!

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: