Wednesday, January 6, 2010

6.01.2010


Salam 4 all...sekarang dah bertukar tahun...dah masuk pon 2010...rase masa tu sekejap ajer berlalu...pejam celik..aku skang dah masuk umur 26...azam baru??hurmmm..boleh dikatakan setiap tahun aku ni tak berapa nak berazam...sbb nye...aku akan wat je ape aku rase nak wat...aku tau jer..."if ur fail to plan,u r planning to fail"..tapi nak wat cam ne..dah terbiasa begini..(ye..'saye' tau sy terok!!..dah2..jgn sibuk)...tapi ape yg penting..kalu boleh aku nak menda2 ni terjadi dalam tahun 2010:

1.Siapkan research paper dgn jayanya..even aku target A- je...hehehe(ye..ye...'saya' masih terok!!)

2.Menghabeskan study kat USIM dgn CGPA 3.30 above..(knp tak 3.5 above??sbbnye..dah tau..memang tak lepas...hahahah)

3.Men'cuba' untuk berjimat cermat seboleh mungkin...(hurrmmmm..ni la paling tak sure bleh wat or tak..)

4.Mencari kerja secapat mungkin..nak kumpul duit...sbb nak kumpul duit adalah kerana perkara berikutnye...jeng..jeng..jeng...

5.'Saya' mahu berkahwin....ye..tidak syak lagi...26 adalah target umur kawin 'saya'...tapi..masalah paling besar adalah...tak ade calon..hehehe...tak pe..ni baru awal tahun...i'ALLAH ade la tu nanti kan...tlg doakan ye...

6.Mahu mengecikkan badan yang terlajak XXL ini...hahahahah...adik aku cakap:"ko ni..tiap2 tahun kate nak kurus..tapi aku tgk..tak de pengecutan pon...perkembangan lagi ade la..."..hahhaha...ntah.aku tak tau..bukan salah aku..;p

Sekian sahaja 'azam' tahun 2010 aku...sepeti biasa..kalu tak kesampaian...perkara ke5 dan 6 itu akan aku forwardkan ke 2011..hehehehe...

************************************




No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: