Monday, December 14, 2009

Permulaan untuk DISEMBER


Salam for all..hahha..gile lame aku tak meng'update' blog ni ha....seyezz aku tak malas...tapi line tenet sangat terok kat kampong aku...ni pon skang aku kat bera...baru la ok line nye...tu yang update jugak la blog ni ha...cerita??huhu..actually..kalu ikutkan memang banyak citenye..tapi bile da banyak cite..tak tau nak cite mende...
5.12.2009 ritu, kenduri jemput menantu kat umah aku..jemput menantu abg aku..alhamdulillah..semua berjalan lancar...ramai tetamu yang datang..sedare mare pon ramai yang balik...tak kurang jugak ade yang tersalah tarikh...hehehe...pape pon..time kaseh ler bebnyk kepada semua....

gambor??tak berape nak ade sangat...sbb cameraman tak kasi CD lg..nnt kalu rajin,aku upload yerk..ini aje yg ade...huhu

ni sumer adik beradik mak aku...suke sangat gambar ni...sbb susah nak kumpulkan semua..

ni sedare mare..sepupu sepapat belah mak aku..tak semua pon enter prame ni ha...(gerai buah-buahan segar tu..wat spoil je ar..huuhuhu)
sedare mare belah mak jugak ni ha...
(credit to ana sbb semua pict telah di'curi' dari fb nye..huuhuhu)

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: