Tuesday, December 29, 2009

Bermula nya 'DUNIA BARU'

Salam 4 all...
sekarang aku dah masuk new sem...result sem lepas pon awal sikit keluar...hurmmm..ade improvement la USIM ni..heheh...mase mule2 tgk result...subject pertama yg aku cari dulu adalah TAFSIR II....aku target aku dapat 'C'..yg best nye tu....memang target aku mengena la.....heheheh...lulus tu pon aku dah syukur alhamdulillah...result pon naik..alhamdulillah..agak nye..aku sedih2 selame ni..ALLAH bagi aku gembira dgn result aku..

Sem ni..memang agak pecah kepala sikit la...sbb nye banyak gile subjeknye + research paper...atoiiii....harap2 ALLAH permudahkan urusan...

Bercerita mengenai 'DUNIA BARU'...aku sekarang dah boleh terima segala ketentuan...alhamdulilah...aku redha dgn apa yg berlaku...aku dah cakap kat diri aku..yg aku takkan menangis lagi sebab manusia lelaki macam dia..wat ape kite nak beri kasih sayang kite pada orang yang tak reti nak menghargai kan....so..skang ni..biarlah aku hidup single..sampai masa + sampai seru..aku akan hidup be2..aku nikah le...dgn sape???ALLAH jer yg tau...sekarang aku perlahan2 dah boleh lupakan dia...syukur sgt2..aku dah tak menangis macam seminggu lepas..alhamdulillah...ape yang aku wat skang ni.aku YAKIN dgn ALLAH...ALLAH kan tau apa yg terbaik utk aku...so, aku sebagai hamba ni..redha...terima kasih sangat2 kepada member2 yang banyk bagi support kat aku...ALLAH je dapat balas...

Sekarang ni...aku cuma perlu concentrate pada study aku..tinggal satu semester je lagi...alhamdulillah jugak...aku dah dapat offer jadi cikgu ganti utk bulan Julai 2010....alhamdulillah..rezki...walaupon aku rasa aku layak pon utk dipanggil 'USTAZAH AISYAH'....heheheh...tinggi sgt la title tu...malu i tauu...

**sori ye..blog saye tak well-organized mcm blog org lain...maklom la..tulis jer ape yg rase nak tulis...*wink

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: