Wednesday, November 11, 2009

Tipah Tertipu

Salam 4 all..

hari ni..kat dalam fesbuk, aku telah digembar gemburkan dengan berite..."secret recipe wat 50% potongan utk semua kek2 nye..sbb hari ni..anvrsary die.."....so..aku yg tgh lapar ni...bergegas masuk bilik dan besiap2...tinggal kan laptop..tinggalkan buku..tinggalkan tv untuk pegi secret recipe...mase dalam kereta..hatiku berlagu girang...dah pasang niat.."kalau betol la promotion tu..aku akan belanje satu slice new york cheese cake utk cik informer.....sampai aje kat secret recipe..dapat parking depan secret recipe tu...wah..dalam hatiku bekate.."ini petanda baik ni.."...sesampai di muka pintu....aku tercari2..di manakah bunting atau any decoration tak yg menunjukkan depa tgh celebrating their anniversary...tapi tak de...utk menyedapkan hati...aku berkata lagi.."agaknye mmg depa tak minat nak m'decorate kedai depa.."....sampai kat dalam..aku da macam confuse...nape tak de orang kat sini....aku dah mule rase tertipu oleh informer tersebut...
sampai je kat cashier...RM13.60 for 2 slices of cake...cehhhh..normal price rupenye....aku pon senyum je kat budak cashier tu..n bagi la rm20..yer lorr..mmg tu jer yg aku bawok pon..

mase kat dalam keta..aku pon senyum sorang..ye lorr...akibat percayakan rumours...ini lorr jadinye..tapi tak pe je...sebenarnye..aku tak marah pon kat informer tu...time kasih kat informer...kalu tak sbb die..aku tak g secret recipe ari ni..heheh

**perot sudah kenyang...time for...zzzzzZZZZzzzzzzzzZZzzZZZZzzzzzz.

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: