Friday, November 13, 2009

Menghitung hari tua..

Salam 4 all...firstly....alhamdulillah...stakat hari ni aku dah habes 5 paper..maknenye..ade satu paper lagi...16Nov ni....hari ni..14 nov 2009..maknenye jugak..lebih kurang 6 hari dari sekarang..aku akan menyambut hari tua..25...then..lebih kurang sebulan lebih lepas tu..aku jadi 26..ape????26??betul ke nak masuk 26 dah???rase macam baru semalam aku masok taski...

26 tu..target umor utk kawen tu...tapi WAALLAHUALAM la...wa allahu khairulmakirin..tunggu je la tahun depan..ade or tak invitation card dari aku..kalu ade..pegi je..kalu tak de..jangan tanya...wat2 paham sudah le...

saper tak nak kawen kan..nak2 aku ni ha..lepas sorang..sorang kawan2 aku kawen n beranak pinak...kadang tu..sedih sangat bile kawan2 kawen...selalu duk pikir..bile la nak sampai turn aku *sigh....~sabar aisyah..ALLAH bagi tu..tapi lambat cket..sabar yer...

di kesempatan ni jugak..aku nak ucap HEPI BIRTHDAY kat MAK n ANGAH aku..depa sambut birthday same2...17Nov ni...dgn ucapan:

MAK----> sori mak..kakde tak dapat balik kampong lagi...20Nov baru kakde balik ye mak...semoga ALLAH menyanyangi mak selalu..memberkati mak...berikan mak kesihatan yang baik...semoga ALLAH kuatkan iman di hati mak..kakde sayang mak sangat2...

ANGAH ------> umur makin tua..dah nak jadi bapak budak..matang2 la sikit..fikir sebelum wat keputusan..semoga ALLAH merahmati ko...

salam sayang utk semua..;)

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: