Saturday, November 21, 2009

Jemput Menantu

Salam 4 all...untuk pengetahuan semua..skang ni aku da start cuti...tapi cuti kali ni..tak berape nak relax sangat..sbb aku kene submit thesis proposal 3Dec2009..pastu..tak berapa nak relax jugak sbb kene tolong wat preparation utk majlis jemput menantu abg aku nnt..5Dec2009..

Alang2 tu..aku nak jemput semua skali ke MAJLIS JEMPUT MENANTU MOHD NAZIM AHMAD DAN LINDA....di alamat LOT 358 KAMPUNG PEDAH 27000 JERANTUT PAHANG.

banyak mende yg perlu aku settle kan ngan adik2 aku...even majlis kali ni sangat simple...maklom la...pengantin lapok..heheheh....memang simple giler babas...tak dok goody bag pon...just kasi muffin ajer...n muffin tu..tepek2 ngan reben...pehtu...kat vip..bagi amende ntah namenye menda alah tu..pehtu....kat budak2..kasi gule2 jer...dats all...sangat simple...aku tak kesah pon..yg penting...lauk kene la beshhhh....

pasal lauk pauk..aku tak tau sgt...sbb mase mesyuarat ritu.aku tak balek kampong..yg aku tau..makan nasi jagung...lauknye..enggak ketahuan....pehtu...pasal baju2 bebagai...kami decide nak pakai merah mak ngah....(sedang memikir2..bagaimane rupe aku yg dah sedia hitam pastu tanned giler babas ni memakai kaler merah...aduss...mcm tak sanggup je)....nak tak nak..kene pakai gak sbb abju sudah dibeli..tak pakai ...bazir lak kan..tunggu jer lorr nanti..

**'saye' seadang mahu wat facial nak kasi kurangkan tanned ini...adussss..tak suke!!!

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: