Saturday, October 31, 2009

Rajin datang..

Salam 4 all...ntah ape mimpi aku malam tadi...bangun pagi..lepas solat semua..aku terus g dapur..siapkan puding caramel...kat umah aku ni..kelengkapan memasak tu..tak berape nak cukup...so..aku pon reka la pengukus pesen baru...ini lorr die pengukusnye..

pengukus ni, banyok jase doh ni...aku wat ikan kembong masak steam kicap pon dalam ni gak..menjadi je...tapi..macam masok puding pagi ni..agak kureng cket..sbb air wap tu masok dalam puding..so..agak cacat la puding itu..tak per lor..asal ade rase..kire makan aje..

Atas sebab rajin pepagi hari ni jugak lor...aku mengapdate blog ni ha...duk bace blog2 peberet tadi..pehtu..teringat plak kat blog sendiri yang hidup segan mati pon segan ni ha...so, jadi lorr entry ni...ni sumer belaku secare kebetulan yerk..:p..

**sile jangan mengate pengukus 'saye' itu lebey2 erk...:p

2 comments:

ira said...

haha..ingat saye sorang je penah wat pengukus gitu..same je la kite..time tu duk umah sewa kat pekat...buat kek coklat kukus..seb baik jadi...mmg kreatif kite ni!hahaaaa..rase sedap plak puding awak tu..nak wat etek r...;)

blackishitam said...

heheh...nok memasok ni..kene kreatif kan mok cik..kalu idak..setare tu jer lorr masakan kite...
whateva pon mokcik..sampai le ni..sy mmg failed wat kek..bebtat sokmo...hehhe...mmg jari jemari ku ini tak seswai wat kek...

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: