Monday, October 26, 2009

Kisah Yang Lalu...

Salam 4 all..

Actually..banyak mende nak tulis..tapi malas nak taip...malas gile..ni bangun pagi..rajin datang plak.so, kene la tulis terus sebelum malas tu datang..

22.10.2009 baru ni...aku g kolumpo..nengok Pertandingan Pidato Keselamatan Dan Mahasiswa Peringkat Kebangsaan Piala Menteri Pengajian Tinggi 2009...tujuan utama..aku menyusahkan diri g sini sbb nak tgk adik aku..yg kununye jadi 1 of 7 finalis lor...lagi pon..semangat mak abah aku turun dari jerantut semata2 nak tgk anak depa...aku sbg seorang kakak yang baekkkk ni pon..turun la gak kan..pertandingan ni wat kat dewan konvensyen sime darby...ramai manusie datang...pehtu...mase aku nengok adik aku duk begebang kat depan tu..aku da leh agak..mesti die tak menang..hehehe...pehtu..bile keputusan diumumkan...betol ape yg aku da expect...adik

aku dapat num 6...hehehe....tak pe la fidaus..aku bangge jerk..da masok final ni pon aku da tumpang epi...mak abah pon kate gitu gak...tak per...ni baru tahun percubaan...next year bleh lagi tu yerk..keep up de good work...



lepas balk dari KL, aku pon terus balik jerantut..ikut parents...pastu..pagi2 bute esoknye..aku g la ke pekan..ikut parents jugak...mmg 3 hari bersame mak abah la..serunuk...pastu..ahad..aku balek nilai..



sekian ajer

**mintak mmap yerk..mmg tgh malas gile nak taip..ni pon macam ape ntah jerk..huhuh
**time kasih utk abah for my new sepek mate..hehhe



No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: