Friday, September 4, 2009

Jom Masak

Salam for all..tgh aku duk pikir ape nak masak untok bebuke ari ni..aku pon teringat kat website ni..http://www.trymasak.my...lecturer aku yg bagi tau ade website ni..aku pon try nengok..best...macam2 resepi ade...aku tak dek lorr pandai sangat bab2 memasak ni..tapi aku lagi suke masak sendiri drpd beli kat kedai...puas ati oo..even kadang tu tak sedap pon..lagipon..tak payah da nak was2 pasal kebersihan kan....ni aku tgh duk memilih resepi lor ni..rase macam rambang mate tgk makanan die..tak tau nok pilih hok mane..tapi ade kawan aku suggest lauk ni..

-udang masak merah
-ayam masak lemak cili api
-kailan ikan masin

hurmm..macam best...pastu,tgh2 aku duk menaip ni...dalam cite tv3..wanita hari ini pon ade bagi resepi gak...udang masak lada hitam...macam menarik n senang giler nok wat ie..nnt lorr aku pikr semule ape nak dimasak...

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: