Friday, September 4, 2009

Done!~~Alhamdulillah

Salam 4 all..
Dalam minggu ni..ade la beberape perkare yang mengurangkan oening kepale aku...antarenye..:

-isnin:----CUTI MERDEKA!!MERDEKA!!MERDEKA!!----

-selasa:mid term test utk subject Kajian Quran Hadis di Era ICT ngan advanced multimedia test..


-rabu:aku da siap present progress multimedia project(group n individu)..pastu.tajuk thesis dah dapat approval...

-khamis:AKU DAH PRESENT KHULASOH KITAB SOFWATUT TAFASEER by: Muhammad Ali Annisobuni...nak tau dak nape yang ni aku bangge cket...sbb nyer..present dalam bahasa arab...hahahah..aku kan tak reti bahase arab..so,of coz la ade cket perasaan bangge pade diri sendiri sbb bejaye..hahhha..belagak arr ko aisyah!!

-jumaat:-------COTI!!!COTI!!!-------

ni nak cite jugak la pasal tutor subject Kajian Quran Hadis di Era ICT aku..name ustaz tu..Prof Hassan...of coz la org arab...n yg lagi best tu..ustaz aku ni..mmg tak paham bahasa lain selain bahase arab...ape yg aku tabik springggg kat ustaz ni..semua kitab die tau..huh..tecengang aku..mane tak nyer..bayangkan la...budak course aku..ade 58 orang...semua kitab yang kami wat khulasoh semua die tau..pastu..ustaz ni plak..memang pantang giler org becakap dalam class die..bukan stakat becakap..kalu kite agak2 nampak macam tak pay attention pon..die akan marah..so..ape yg aku wat mase dalam class ni...aku pandang ajer lorr muke ustaz tu mase die becakap..even kadang tu aku tak paham pon..pandang tu..bukan pandang biase2..tapi kununyer..pandang dgn penuh minat lor...hahaha..dusta semata...ngeh3..tapi ustaz ni best tau...nak2..bile kite tanye soalan.die mmg suke sangat...die akan seboleh2nyer wat kite paham..terang 40x pon ape...syukran laka ya ustaz..jazakallahukhairan katheeran...

**ustaz tak reti bahase melayu..so, impossibble lorr ustaz leh bace n paham blog aku kan...ngeh3..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: