Sunday, September 6, 2009

Chow kit

Salam 4 all..
Hari ni..aku g putrajaya.sbb member aku mase kipsas, cik odah namenyer...die kate..jenab ade kat umah die..aku pon..mencanak ler besiap...pastu g terus putrajaya..jalan2 kat alamanda...ade la cket jakon..sbb tak penah pegi lorr kate kan..ishh..kasihan...pastu..bebuke ngan KFC..cik odah belanje..tenkiu cik odah..:)

Nak tau dak..ari ni..aku wat kijer yg tak penah aku wat...disebabkan aku suke jalan..so, aku pon ikut ler kawan aku g chow kit sbb nok cari baju rayer adik die...nak tau dak kul baper aku g sane??pukul 9 betolak dari putrajaya..kul 11 sampai ke chow kit..hajatnyer nak g jalan TAR..tapi hajat tak kesampaian sbb jalan kat situ ditutup..menurut cik odah, jalan ditutup sbb sogo wat sale sampai kul 12 malam...perghhh..gile ramai org kat chow kit tadi..tapi tu lah..tak sempat aku nak amik gambar..sbb manusie ramei sgt...takut nak bawak kuar tepon untuk amik gambar....macame pesen orang aku tgk...pelik lorr makhluk kat kolumpo ni...kul 1 pagi pon manusia belambak lagi..lagu raye tok sah cakap la..mmg merata dah dipasangnye...

tapi tu..yg pelik bin ajaib tu..duit aku tak luak se sen pon...sbb tak dek pon baju yang aku berkenan...so..selamat duit 'saye'..kalu g jalan TAR..mesti duit aku abes..kire ade hikmah gak lah tak sampai ke jalan TAR tu....

seronok dapat jalan malam2 bute...best sangat..jalan ramai2..ngan cik odah..gee..dian...nurul n paling best ngan jenab...n tenkiu to aizat(ehem2 gee kot die ni..ntah..no comment..:p)..sbb bawok kami2 g sane..


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: