Friday, August 7, 2009

task aku


Salam 4 all, haisshhh..da 2 hari tak update ni ha..tapi tak per..sawang2 masih tak kelihatan di sini..kire ok la tu kan..actually niat nak update blog hari semalam tu, ade..tapi tak sempat..sbb sibuk ngan kijer belambak nak kene buat..semalam aku dapat kijer baru lagi..(aduss..akan gugur lagi lah rambut aku)..kijer baru ni, macam quite pening la gak..untuk subject Kajian Quran dan Hadis di era ICT(mantapppp name subject ni..hehe)..aku kene cari satu 'kitab' n kene tgk manhaj n afqar rai'siyyah die...patu aku kene cari plak pasal penulis kitab ni..aku amik 'sofwatuttafaseer'..ni kitab yg aku da pilih..


Pastu, tadi aku g jumpe supervisor utk thesis aku...alhamdulillah..ustaz Adzam sudi nok jadi supervisor aku..so, discuss lorr tajuk thesis..pikir punyer pikir..ustaz pon suggestkan aku tajuk tu..tapi tak leh bagi tau lagi..sbb nyer..tak confirm lagi...method pilihan..lapangan..tak kisah ler..yang penting thesis aku nnt in english lorr(heheh..aku kan 'TERlebih' pandai bahasa arab, tu yg xmo wat bhs arab..huhuh~~padahalnyer lingkup Arab..)..tak per,i'ALLAH..nnt aku bagi tau dunia tajuk thesis aku yek..

okeh..aku mau siap2..g kampus..ade perjumpaan dgn ketua program plak ni ha..daaa...

~pen off


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: