Sunday, August 16, 2009

pakej lengkap

Salam 4 all..
akhirnye..aku balik gak kampung jumaat lepas..sbb nyer..terpedaye ngan pujuk rayu cousin aku...n sampai jerantut pon dah petang hari tu..pukul 6 cam tu la...kire nye..sampai2 tu..orang dah siap memasak..so..rilex cket arr..tapi..lepas kenduri...mengemas tu..mak aiiiii..tak payah cakap lorr penatnye...nak tecabut tulang ni bebagai...sangat penat...macam biase, asal bab2 mengemas umah ni..adik badik aku hok pompuan mmg suke...make nye..alhamdulillah..'clear'lah semule ruma 'saye' itu sepeti sedia kala..

actually..bukan ni yang aku nak cite ni...hari ni, aku lek nilai suda.imah yang hantar sampai ke mari..dalam keter tadi..badan aku ni rase lain macam...tetibe 'asma' aku datang semule..setelah sekian lame 'die' menyepikan diri...seyezz wehh..tetibe asma aku datang..diikuti dengan badan yg sejuk menggeletar...sakit2 badan..patu, aku rase2 kat dahi..sah..aku demam!!...pastu..selesema pon ade...pening kepale pon ade...make nye..aku pon menelepon adik aku si fidaus tu..yg kebetulan mmg ade kat sini sbb debate die tak abes lagi..adik aku bawak aku g klinik..klinik yang ke4 aku g..baru lah boleh jumpe dokter...klinik lain..-MAAF, DOKTER KUAR REHAT-...masuk je klinik dokter tu..dokter tanye.."sakit ape mdm??"...cehh!!ade patut die panggil aku mdm???tue sangat ke aku??hehehe..xpe2..aku terima kenyataan ni.....aku cakap la..."excuse me dokter..miss..not madam..(sambil tesengeh.)dokter, saye demam, selsema, batuk, asma, pening kepala n sakit2 badan.."..dokter pon kate gini.."so, it comes with the 'package'.."..aku pon gelak jer lorr dokter kate gitu....dokter wehhh..'pakej' yang dokter maksudkan tu..menakutkan 'saye' sebenarnye..yer la...cube korang tgk..symptom2 tu..semuanye..H1N1 punyer kan????nauzubillah..tak moh aku....kepada readers semua...sila doakan 'saye' ini cepat sembuh...

"Ya ALLAH..sembuhkanlah penyakit SITI AISYAH AHMAD ini agar mudah baginya untuk melakukan ibadat kepadaMU..ameen"

2 comments:

ThurayaA said...

omaigod...kwn aku sakit ketika ini..
siannyer kamu....da sehat ka???

sinptom2 semua dah ader..huhuhu...
may ALLAH wil gif u healthiness..amen~~

blackishitam said...

alhamdulillah wahh..kas ni dah ok sudah..heheh

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: