Wednesday, August 19, 2009

Mengaku Aje lo!!susah sangat ke?

Salam 4 all..ni nak bagi tau awal2..aku nak begossip ni..kepada yg tak gemor begossip..sile jgn bace entry in...heheh..

actually..sampai ke hari ni..aku still tekejut lagi dengan perkahwinan seorang artis 'wanita' itu dan seorang ustaz 'lelaki' itu..yang berlangsung pada hari ahad baru2 ni..rasenye..tak payah aku mention name kot..maybe some of u akan kate.."hekk elleh..pompuan ni..emosi terlebey er..lek arr..bukan jadi kat ko pon"....atau pon mungkin ade yang cakap gini "lorr..da mmg jodoh diorang..bior la.."..mungkin jugak ade yang kate gini.."betol la ko cakap ni..aku pon nyampah".....aku ni bukan ape..aku mmg nak marah sangat bile seorang yang berstatus 'ustaz' buat gini...aku pon penah tengok gambar depa kat tepi pantai tu..'ustaz'(ustaz la sangat!!) n 'wanita' tersebut bukan main lagi menafikan hubungan depa....yang aku lagi berang tu..si 'wanita'ni..sedar tak yang ustaz tu adalah 'suami' seorang 'wanita' jugak!!ko ingat bahagia ke kalu kite bina kebahagian atas penderitaan orang lain??aku da penah rase la..bahagie nye sekejap jer...

aku lagi menyampah dengar statement si 'ustaz' tu yang kononye..si 'wanita' tu hidup baru die..ceh!!cliche betol!!ayat lelaki tuuuu..da boring aku dengor..ibarat kate karam singh walia..habis madu sepah dibuang..eh..ade kene mengena ke??ahh..watever laaa!!..seyezz wehh..ni la couple yang paling aku menyampah abad ni!!aku siap koyak2 gambar depa!!jahat kan aku??ape2 je lorr..aku mmg gini..kalu aku tak suke satu mende tu..mmg aku akan menyampah betol2...

aku ade dgr gak yang stesen tv berbayar tu..masih berkire2 lagi nak sambung or tak cite "cafe a**il *ha**" tu..stesyen tv tu kate..diorang nak tunggu respon orang ramai...ha..ni nak bagi tau..aku salah seorang pelanggan nye...aku memang SANGAT TAK SETUJU dengan musim baru citer tu..nak2 kalu 'ustz' tu besame 'bini baru' nye yang belakon...bukan ape...aku sangat tak bleh bla..yer la..mmg betol..bile sesorang tu bercakap..kite jangan tengok sape yang bercakap..tapi kite dengar ape yang die cakapkan..tapi masalhnyer..macam mane aku nak respect 'ustaz' tu kalu perangai die gini???kalu dulu..bukan main lagi becakap..bumbang sane..bumbang sini..last2..jadi gini!!seyez weh...kawan2 aku pon menyampah tahap gaban da ngan 'ustaz' ni..ade tu..siap buang dalam tong sampah cd2 ustaz ni dek kerana terlalu menyampah!!

kepada janda 'ustaz' tu..sabar la yer..setiap ape yang dugaan yang ALLAH berikan ni..ade hikmahnyer...'saye' doakan akak dimurahkan rezki dan dipermudahkan urusan..

kepada semua perosak rumah tangga orang:BEWARE!!!!sbb..what goes arround comes arround what goes up must come down..

wahh..emotional lak aku kali ni kan..tak per lorr..layan ajer..heheh

3 comments:

ThurayaA said...

kas ngat..USTAZ mane la td..
SUSPEN jer..hahahaha..

kas rase pasal USTAZ neh..
ramai yg da xsuke...
tu la..kate org..last2 die yg
lebey...rasenya USTAZ ni..
mmg dikecam HEBAT!!!
ngat lagi ceramah yg dia cite
pasal Misha Omar ngan Adam...
rase nak suh dia dengar balik jer..hahaha

si Pompuan tu plak...
xtau langsung n xpikir langsung
hati dan perasaan org sekeliling...
SABAR je la....huh!!

naseb la kas ni nukan peminat fanatik dia..

c0nan_syuxuky said...

salam tuan empunya blog...
pendapat ko dgn conan pon sama arh..
camner nk respect dia 'ustaz' lau sendiri x betol.
Aku dulu bkn main respect dia sebab da berubah tp skunk da jadik sebaliknya.
apapon..mmg x setuju rancangan tu diterbitkan balik..klu nk jugak ambik jer ustaz lain..cafe pun tukar jer nama tuh..
padam muka...geram niyh...

blackishitam said...

to thurayya: kas ni..mmg tak penah minat pon ke ust tuh..slame ni pon..kas tukang kutuk aje..hehekas kan pengkritik terhebat..pastu, ustaz ni wat gini..lagi la kene kaw2 ngan kas..heheh

to conan:Tq conan..kerana memahami daku..hhehe..nyampah kan tgk ustz gitu...harap2..pas ni..tak de lagi la 'ustaz' yg macam gitu..terbalik dunia..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: