Tuesday, August 25, 2009

Makanan OO Makanan

Salam 4 all..seperti biase..setahun skali..iaitu pada bulan ramadhan yng mulia ini, maka akan bertambahlah rezeki 'mereka' yang merupakan penjual2 makanan..alhamdulillah..bersyukurlah kalian yeh..ari semalam..hari isnin..aku pegi wat lawatan rasmi ke bazar ramadhan kat semarak..kat2 nilai ni jugak la..mase gi sane tu..aku tak dok la jakon sangat tgk bazaar yang panjang nak mampos sampai letih kaki aku menapak..sbb ni dah tahuun ke4 aku g bazaar tu..jike di bandingkan dgn mase 1st time aku g bazaar tu..mmg tak cukup tangan be'shopping'..maklom la..mule2..mmg la jakon..TAPI..skang ni..aku just beli ape yg perlu ajer..1 ke 2 jenis makanan ajer..bukan aper..malas nak membazir n mengenyangkan 'tong sampah' di rumah saye..

ok..sekian

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: