Saturday, August 8, 2009

Kenape gini erk??

Seperti entry2 yang sebelum ini dan jugak entry sebelum kepada sebelum yang ini, sememangnyer tak dok aper yang menarik pon..tapi kali ni, aku nok tau jawapan ni jer..n hanye aku ajer yang tau jawapanyer..(soklan ni, org PhD pon tak leh layan)
-kenape sekarang ni macam gelap jer?(wei ngokk!!da malam la..mmg la gelap..mereng ke hape di ni!!~12.55am)
-kenape perut aku ni asik lapor jer??(sbb ko mmg suke makan!!control le cket wehh)
-kenape ari esok ari sabtu yerk??(wei cerdik!!lepas ari jumaat, mesti ler sabtu..takkan selase pulok!!)
-kenape mate aku ngantok erk??(sbb nyer..ko mmg suke tido!!~~eh..tidakkk!!skarang mmg time tdo aku!!~~1.02am)

**bile mate da ngantuk, tapi jasad kat dpn screen ni lagi..maka nyer, gini lorr jadinyer..ntah pape!!hehehe..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: