Tuesday, August 4, 2009

GiLe pUnyer Melantak

Salam 4 all..
Tgh aku duduk2 gini, aku baru TERperasan yang dari pagi tadi lagi, aku melantak tak tentu hale..pantang abes class, aku terus g cari makan..mmg dari pagi betol aku melantok..sandwich, patu makanan merapu hok yang cucuk2 ngan lidi tu, bape batang aku balun..pahtu, kul 11, makan mee sup pulok, pahtu, makan mende cucuk2 tu lagi, pahtu makan nasi putih + bistik kat kedai ADAM...pahtu balik umoh, goreng kentang + roti telur..ceh!!mmg giler punyer melantok laaa...ni kalu mak mertua bace ni..terus reject nok masuk meminang (ghahahaha..ade ker org nak pinang aku??wat abes beras jer)seyez weii..mmg for de whole day, aku lapor aje...tak tau kenape..nak kate tak bace doa..bace doh..agok nyer la..ade jin tumpang dalam badan aku ni ha..tu yg jadi gini..hehe

SOALAN :
1-Berapakah jenis kah menu 'saye' pada hari ini?
2-Berape juta rupiah kah 'saye' telah belanje untuk melantak ini??(anggaran jer..)
3-Mengapakah 'saye' selalu lapar??
4-Bolehkah 'saye' kembali kurus??(ehh..pernah ke ko kurus aisyah??)

--ok..nok sambung wat kijer..belambok wehhh!!

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: