Wednesday, August 26, 2009

Bersamamu-DIGI

gini citernyer..tgh2 beborak tadi..adik aku si imah ni..mengeluarkan sesuatu dari beg nyer...apakah 'sesuatu' itu??ya...ini dia,baju ujan!!adik aku, bejalan dgn 2 org cousin aku..depa be3 ni..beli la baju ujan kat guardian..sbbnyer, tadi..ujan lebat giler..mereka ini pon menggunakan pepatah.."sediakan payung sebelum hujan"..depa ni..pakat beli baju ujan tu dgn harge RM2.90 ajer..mulenyer, nak beli payung..tapi harge nyer..RM13.90..kan ke RM10 ringgit larinyer tu..so..satu keputusan yg baik telah 'mereka' lakukan..tahniah!!hehehe..pastu, adik aku pon bukak ler plastik baju ujan tu..n menerai baju itu...tgk2..kaler kuning!!!hahaha..nasib bek ujan da berenti takdi..kalu tak..depa be3 akan jadi model baru iklan DIGI-Bersamamu...ni lor adik aku bersama baju ujan kuning itu..heheh
**aku rase, aku nok cari jugok ler baju ujan ni..macam cantek jer kan..tapi..persoalannyer..muatkah aku yg bersaiz XXXXLL ini untuk menyarong nye..hurmmm..akan dipikirkan kemudian..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: