Monday, August 31, 2009

Auntie-->soon to be..;)

Salam 4 all...
ehem2 ni aku nak bagi tau seantero dunie..yang lagi lebih kurang 8bulan lebih lagi gitu aku akan dapat anak sedare!!yabedabedoooo!!sonok giler rase...actually..kali ni,yang pregnant tu..bukan kawan2 aku tau..yer la..aku ni..kalu anak kawan2 aku pon,aku kire assume anok sedare aku gak kan....tapi this time..kakak ipar a.k.a bini abang aku tu dah pregnant...mase balik kenduri seminggu sebelum puase hari tu...2 malam berturut2 aku termimpi yang kakak ipar aku datang kat aku n kate die pregnant...pastu aku citer kat mak aku...mak aku tak cayer cakap aku n kate.."itu mimpi semate"...pastu..baru2 ni, mak aku kate.."kakde..tak lame lagi..kakde jadi makcik ler..."...wah..sonok betol aku...ni dah berangan2 dah..rayer tahun depan..mak abah, aku n adik2 aku mesti akan beshopping baju budak kecik plak untok anak sedare aku tu..wahhh..tak sabor nyer rase...pape pon..congratulation to both of u angah n kak ngah...

TAPI..yang klakornyer...angah n kak ngah aku ni baru nak wat kenduri..yer la...ari tu kan..depa akad nikah ajer...so..3.10.2009 ni, depa akan bersanding bertige lah gamaknyer...hehehe..beshhh2...tak per la..kenduri tu..just nak meraikan depa ajer...

**kakak ipar aku dah la extend sem ni...aku rase pas ni..die benti..n wat PJJ macam abg aku jer dah..yer la..pas ni..ade baby lagi...tapi tak per..mak aku macam dah berminat nak jage future cucu die ajer...takpe2..kite tunggu ajer yehh...

p/s:nak g cari buku name baby..~ehhh??confuse..aku ker kakak aku yg pregnant ni..hurmmm

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: