Thursday, July 16, 2009

Time KasEh KpD sEmuA kaKitANgaN MUIP

Salam 4 all..
Etry aku kali ni..maybe agak basi da kot..sbb aku sepatut nyer tulis entry ni 2 minggu lepas da...tapi tak pe lor..as my token appreciation to all staff @ MUIP..aku tulis jugak entry ni...
actually..duk kat MUIP for 2 month..aku rase amat lah seronok+gumbira...banyak sweet memory kat sini...yang lagi syok tu..kat muip ni..aku sokmo la dapat makan pree..alhamdulillah...jimat duit aku..heheh...

Ucapan untuk semua staff MUIP....Terima kasih semua for making my live happy...i really enjoy my practicum session...thank you so very much...


~Olie,Nor,Mila...rindu kat korang..mmwahxx
~Olie + Mas
~Kak Mira,Kak Yan, Kak Ros n Janah
~Shafik with MY BOSS~En. Fairuz n En. Zaini..diorang ni la yang banyak kasi tunjuk ajar kat aku...aku duk bawah department depa..so..sangat seronok..tenkiu..*wink

Last Pict..ngan akauntan MUIP..En. Zul...

*p/s for gyah..sorry..tok dan kite nok begambor mase last day aku @ MUIP ritu..so..aku tak tepek pict ko..sori erk..*wink

~pen off


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: