Thursday, July 23, 2009

thats so AisyaH!!

Salam for all...
Actually..aku ni memang ade pe'el yang ke entah ape2an cket..antarenye..

1. Sangat suke bejalan

2. Paling TAK suke menunggu

3. Paling SUKE makan (sbb tu badan aku gini)

4. Sangat suke segale yang berkaitan ngan shopping

5. Sangat menyampah + benci + tak suka + takut sakit ati sangat3x dengan LIPAS!!~~eeeaaww

6. Peramah terlebey (kekadang menyampah gak aku ngan pe'el ni)

7. Paling pantang bile bilik air kotor (rase geli yang melampau)~~yerrkk

8. Kuat bebel (maap ler...mmg jenis gini..mangsanyer..adik2 aku ler..)

9. Pantang betol kalu sidai kain berterabur (maknenyer..tak sidai molek2 arr..seluar same seluar..baju same baju..baru ler kemas jer)

10. Spesis manusia yang sangat Baek hati (piii rahh..perasan terlebey)

11. SANGAT SAYANG + CINTA kan FAMILY saye ~~i cannot live without them

12. Pantang tido tilam n bantal yang tak beralas or bercadar ~~rase tak selesa n selekeh jer bile aku tak pasang cadar

13. Tak suke di arah, buat tu..buat ni..~~sbb, aku tau ler ape aku nak wat..

14. Suke begambar ~~hurmmm..tapi, kesian kat aku..tak dok DSLR..(cehh!!DSLR..DSLR..lagi2 DSLR!!!teseeennn!!sudah tu..sudahh)

15. Tak SUKA tinggal pingan or ape2 tak berbasuh dalam sinki

16. Tak SUKA kipas yang kotor + berhabuk

17. TAK SUKA panass... ~~sbb nyer..kulit aku..mudah sunburn..

18. Baru 3 kali masuk panggung ~~sampai sekarang, tak reti beli tiket wayang..(heheh..jakon!!)

19. Sangat suka makan DURIAN ~~nyuummm

20.Suke warne hitam ~~tapi nampak gaye nyer..skarang ni..aku macam dah minat kaler pink pulok.(cehh!!dolu2..bukan maen menyampah lagi aku kat kaler pink!!haaa..skarang..hambek nokk..padan muke..dah TERsuke)

21. Tak suke tgk daub2 kering berterabur kat umah~~tapi, jarang jugak aku nak sapu..heheh

22. Sokmo wat assignment last minute ~~aduussss..pe'el ni..sangat bahaye..

23. Tak suke kene marah tak besebab ~~jawabnye, aku akan marah org tu balek..nasib le..sape suruh carik pasal ngan akuu..

24. Tak pandai wat kek ~~mmg bentat terus...tak penah menjadi segale kek yang aku wat..melainkan kek batik...anyway..good attempt laa..(puji jgn tak puji)

25. Suke wat orang gelak n sangat sensitive n murah sangat air mate~~agaknyer..empathy aku ni terlalu tinggi(ceewahhh..kononyer lor..)

hehehhe..banyak erk..25..sajer jer..sbbnyer nak bagi tau..yang umur aku dah 25 tahun ni (tue???tak dek lah..mane ade..)

~pen off

2 comments:

Mahmood said...

Walaikumsalam! Pl. add a google translator so that visitors not knowing malay may also understand. you can get the link for the translator from my blog.

blackishitam said...

thank you mahmood..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: