Thursday, July 23, 2009

Tahukah Anda..bahawaSenye..aku ni..

Salam 4 all..
tahukah anda bahawasenye..

~hari ni, aku bangun pagi n bertenet..(dah lame tak wat gini..tu hok yang beria cket tu)
~hari ni, aku ade 2 tutorial class n satu lecture
~hari ni, aku bace blog zira, pedo, zati, ayu,kak areej(banyak kali tgk,sbb suke tgk gambor die kat rome tu..jelesss), kak yanti
~hari ni, aku akan cube ke library..bukan untuk pinjam buku..tapi nok pulang buku jer semate..(ehh..bukan kat pkp ade tempat pulang buku ker??a'ah..ade2..so, tak payah g library..heheh)
~hari ni, aku pakai baju kurung..sbb minggu ini adalah minggu flora n fauna..sbb ape??sbb minggu ni, aku pakai baju kurung sahaja..knp?sbb nye..last week..minggu 'hitam'..so, for the whole week aku pakai jubah ajer...n mingu depan..back to 'hitam' ler..(begini lah yg akan terjadi kepada mereka2 yang tidak mempunyai banyak baju seperti saye)
~esok, aku nak balek kampong..(stakat hari ni, tak penah lagi weekend aku lepak kat nilai)
~hari ni..'die' akan keluar dari 'situ'...(alhamdulillah)
~esok, adalah hari yang bahagie, sbb nyer...aku dah tak dok class ari jemaat..sbb nyer??class jumaat 3-5pm tu..dicampakkan ke monday 8-10pm...sonok2..
~tahun ni, umur aku da 25 tahun.(oh tidak!!!!!aku tak tue!!!tidak!!tidakkkk!!)
~semalam, aku g service kete..melayang rm300..adussss...
~semalam, aku g nilai3..perghhh..sesat aku..setahun lebey doh tok g sane...
~hari2,aku akan bangun tido(hahahhahaha..cedik betol aku niha..mmg ler bangun..kalu idok..ke batu 2 doh aku)
~sekarang..aku nok siap2..g class...
~ok..dah abes..sekian..time kasih kerane membace..wink*

~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: