Tuesday, July 14, 2009

Penat power of 3

Salam 4 all..
huhuh..hari ni..class aku sangat pack...start pukul 8 pagi..sampai lorr kul 5 ptg..penat nyer..tok sah kate lorr..mmg sangat letih...pastu..kejer plak makin belambak...report tak siap lagi..submit by minggu ni gak...pastu..untuk subject Advanced Multimedia Application...group project...kene submit proposal by this week jugak....adusss...sangat pening..hurmm..dah name pon belajar kan..mesti mau susah dulu...
Next Monday will be a public holiday untuk Negri 9...so..aku ni..cadangnyer nok balik kampong ler minggu ni..kebetulan plak..ain nak kenduri ahad ni..ain dah meWAJIBkan aku untuk attend kenduri die..i'ALLAH..tak de aral..aku akan sampai ler ke sane..present nyer..tok beli lagi.hurmmm..tak tau nok beli aper...asal member kawen aje..tak dok mende lain..pinggan mangkuk n set cawan..hurmm..aku ingat aku nok beri garam n gule je lor kat ain n hubby die..macam cite ahmad albab tu..bagi garam gule kat FIL die...(ceh!!kedekut punye aisyah!!)...ehh..bukan kedekut..tapi..garam gule tu..kan ke beri banyak makne...antaranye???hurmmmlu pikir le sendiri...sekian yer...hehehhe
*saye amat bengang ketika ini..sbb nye..kat cc ni..blog saye tak bisa di bukak..adusss..tensenn
~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: