Monday, July 27, 2009

LaYan Aje LoRR..

Salam 4 all...
Baru2 ni..(tak dek la baru sangat..hari sabtu ritu..)..aku g kuantan..cousin aku kawen..pastu..petang sabtu tu..aku g jemput abah aku kat golf course..kat depan taman teruntum tu...pastu,tunggu abah abes main golf..lambat..aku pon..g le merayau kat taman teruntuk tu...bawak ler adik aku,sarah n hajar tu...heheh..maap lorr yek..tak dok tempat len da nak g...taman teruntum pon...kire layan ajer lorr yehhh...nak tau dak...banyok dah mase ni binatang2 kat situ...tak macam dolu2..tak dok ape sangat..mase aku kecik dulu...binatang yang ade pon, ape je sangat...si monyet + kera tu..mmg penghuni tetap taman teruntum tu da...patu ade lorr kure2 satu kolam..beruang..ulor...tu jer kot..tapi zaman le ni..macam2 da ade...da ade konkang, ostricth(eh, betol ke eja die gini??ntah..tibai ajer..hehe), kuda, rusa, buaye, kucing utan, dan yang seangkatan denganyer...wahhh..da banyak ropenyer..(kesian betol la ke puok2 ni..taman teruntum ajer lepas nyer...)

playground die da macam laen cket..zaman aku kecik dulu..tak de la slide hok yang canggih gini..zaman aku dolu, slide die, papan ajer..patu..aku cari la buaian kapal..tak dok da weh..agaknyer..da ditukorkan kot..aku suke ngat naek buaian kapal tu..bestt ooo..die bentuk macam kapal...so, bleh muat dalam 4 ke 5 org (size badan aku mase umor 9 tahun..kecik jer yer..tak macam sekarang) ...tak jmpe da buaian cam tu skang ni..

--name saye burong botak

heh...bukan..ni bukan kat taman teruntum..tapi ni kat rumah aku..kat jerantut..kakak ipar aku jumpe kat balcony umah aku...cute sangat kan..aku tak penah jumpe binatang ni...kakak aku kate, lembap sesangat binatang ni bejalan...mmg ler kak ngah wehh..kongkang ni, binatang paling lembap dalam dunia...huisshh..lembap sangat...

kebetulan..binatang yang duk kat umah aku tu, ade gak kat taman teruntum ni..ni lorr name scientific n name tak scientific nyer..

--Sarah n hajar..penghuni tetap taman teruntum..

~my Love..Mak, abah n hajar..mase ni..siap2 nak g umah pakcik..

tgh2 tunggu abah kat lobby, aku nampak ler kete ni...lamborghini(betol ke eja gini weh??ntah)..
aku tunggu punye tunggu..tgk2..owner die..orang Islam..Melayu wehh..bangge gile aku tengok...sangat bangge...yer ar..kete gini, bukan calang2 orang leh beli...pastu, abah aku sampai..kami follow ler geng konvoi lamborghini ni..sampai kat T junction, jammed gile..patu,kete2 len, beri ler laluan utk geng konvoi ni..Tapi...turn kete abah aku, depa tak bagi jalan da...ceh..mementang la abah aku pakai fortuner jer...tengok la..nnt aku beli sebijik kete pelik tu..tebeliak satu m'sia..(cehh..berangan kuat..kete sorong pon bekire2 nak beli..piii rahh)

comeiiiiii sangat2..ni anak sedare 2 pupu aku...umur 3 tahun..pandai sangata becakap..tak pelat langsung..da la suke begambor...depa ni..twin..najihah n nabihah...

hurmm..ni najihah kot..adek....ala..tomei nyer iee....

kasut tu..da lame aku beli..sebalum praktikal ritu..tapi, disebabkan aku tak tau nak pakai ngan beg mane,sbb tak dok beg yg match ngan kale tu.. so, terperuk ler dalam rak kasut ni...patu, aku TERjumpe ler beg kale same tu...aku pon TERbeli ler....muroh jer wehh...sangat muroh..aku beli kat stadium melawati shah alam ritu...dapat ler harge RM28O lebih gitu untok satu beg cap guess..mmg murah sangat kat sini..cousin aku beli nine west, harge nyer..RM49 hengget jer...kan aku da kate, mmg muroh..mmg muroh sesangat..ish..muroh ler..mmg muroh..rugi ler sape tok gi..(aku kan tak banyok duit..so, beli time muroh jer ler..time mahal..sori ler..bolayannn)
Semalam, ade perasmian Seminar Wahyu Asas Tamadun (SWAT)..program ni, organized by my faculty...ni gambar mase perasmian tu ler..

Ni lorr buku yang aku da beli untok sem ni..2 biji ajer..2 buku ni=RM 180.00...
mahai ler jugok rasenyer..tapi disebabkan aku ni, mmg tak suke photostate buku..sbb tak best nak bace.. so, beli aje lor...berkat cket..hehehhe

sekian yer..layan ajer lorr...

~pen off

4 comments:

Areej said...

lawa laah kasut biru tu. nti pakai kasut n beg tu, tepek la gmbr kt cni. leh jd poyos mcm akak. hahaha....takde la, gurau je.

blackishitam said...

heheh..murah ajer kak wehh..cap vincci ajer pon..tok mampu nok beli jimmy choo punyer...heheh..okeis..atas nasihat akak tu..nnt saye tepek gambor saye bergaye ngan kasut n beg tu yeh..(kalu ade lor..kalu yer kak..~~mcm tak dek jer..wink*)

Areej said...

fuyyoo kasut pon mesti kene match dgn beg yee..hehe..
vincci x la mahal tp semua cantek2 kasut dia. akak punya favorite kedai lah tu klu kt mesia. hmm balik mesia ni nk borong kasut vinccii yee haa...

aisyah ni tgh keje ke tgh study kt usim? kejap baca mcm tgh keje kejap mcm kt usim. ke practical? mudah sgt nk confue lah ambe ni...tuo doh la katakan...

blackishitam said...

heheh..saje jer menggedik..tu yang gatai nak kene match tu..bleh jer sebenornyer tak matching..a'ah kak..vincci kasot nye..cantek2..muroh pon muroh..akak weh..bile nok balik m'sia nye??nnt sy tepon tokei vincci, suroh wat sale gulung tikar time akak balik sini yeh...mesti murah gile babas kan..hehe

hehehe..saye ni..blajo lagi kak weh..kat usim..bukan amik master..jauh sekali Phd mcm akak..tapi cume segulung ijazah..ritu saye praktkal..skang ni, sambung 2 sem lagi kak...

**haihhh..bile lor saye mau abeh blajo..patu g obersi macam akak..huhu

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: