Monday, July 20, 2009

Lagi Entry B.A.S.I ~ampun sih

Salam 4 all..haa..tuan2 dan puan2..ini lah die..satu lagi entry basi dari saye yeh...mintak maap ler..lupe nok citer pasal musim derian kat kampong aku..aktiviti yang bepaedah di kebun adalah seperti dibawah:
kulit2 derian yang tinggal setelah isinye, dibuat tempoyak..

ni ajer bahagian dapur rumah wan(nenek) aku yang lame...umah yang depan2..sumer da di angkat ke sebelah rumah aku...hurmm..aku tak sure macam mane depa angkat umah ni...tapi mak kate..die tanggal sekeping2..pastu..die pasang semule...so, umah sebelah aku..merangkap umah pak sedara aku adalah exactly same ngan umah wan aku..

**saudara saudari sekalian..sebenornyer..amat seksa untok saye mengupload beberapa keping gambor ni ha...semput menunggu..len kali aku tepek lain yerk..


No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: