Friday, July 31, 2009

Hari ini, Semalam DAN...

Salam 4 all...

Hari ini...
hurmm..disebabkan skarang ni, pagi lagi..so, tak dek la ape2 yang menarik..cume nyer, pagi tadi..subuh lambat lagi..(ishh3..terok tol pomuan ni..)..tapi yang lagi menarik..hari ni..aku tak dok class..mmg friday, aku pree..best2..

Semalam..
Class memang agak 'gile'..perghh..mane tok gile nyer..tgk yer..ni jadual aku hari khamis:
8-10am : Tafsir II(tutorial)~~aduss..dapat keje baru lagi!!(eh..kije mende erk??tak ingat la...yer ke ade??ntah ler...)
10am-12pm : Organisational Management (lecture)~~pergh..ni yang pening..kene wat report untuk any multinational company or local established company...so.nak pilih mane satu..ntoh ler..any idea??sile lor.jangan malu2..suggest kat aku any company...
2-4pm : Kajian ICT terhadap Quran dan Hadis(tutorial)~~prof yang ajor subject ni, mmg tak reti cakap bahase lain melainkan bahase arab.so, kekadang tu, melopong la jugok aku ni ha..tapi prof ni bagus..die akan terang sampai paham..die tak penah marah kalu student die tk paham...10 kali ulang mende yang same pon tak per..
5.30-7.30pm : Human Computer Interaction (Lecture)~~lorr..lecture ni kan cancel..nape tulis gak ni??sbb nak kene bagi tau..nasib baek class ni cancel..kalu tak..memang aku ponteng ajer mesti aku pengsan..sbb malam ade class lagi..
8-10pm : Organisational Management(turorial)~~naseb baek ler tutor aku tu jenis yang klakor..so, tak dek lorr boring sangat..sonok blajor ngan sir aku tu..tapi..time class ni, aku tgk member2 aku semue mate dah kuyu.. termasuk la aku aku paham..mmg ler letih tahap gaban beranak suria pekase itam....aku ni pon kire ok lagi..ade kawan aku sorang tu, lagi dahsyat class die..dari pukul 8pagi sampai 12..patu kui 2ptg sambung semule sampai ke malam..aduss..lembik lutut..

semalam jugak, aku g la C-Fest(Convocation festival) kat USIM ni ha...hurmm..no comment lorr pasal how they organized c-fest tu..cume nyer, yg boleh aku kate.."mari lah datang beramai2..mbagi memeriahkan lagi c-fest kali ke7 Usim ini!!!"

4 tahun lepas...
aku adalah gemok..dan sampai hari ni aku gemok..hahahah (ade sape2 nok jadi kan aku ni testimoni untok slimming product???hahhaha..jogging pon malas..ade ati nak kurus..piii rahh)

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: