Friday, July 24, 2009

Hari ini punyer cite..

Salam 4 all..
Ini adalah hari ini punyer citer..

Pagi:
--solat subuh~~ (lambat giler rini..heheh..6.45 tuuu..tu la..padan muke..saper suroh tdo lmbt mlm tadi..)
--update blog~~..(ni adalah satu kewajipan untok orang yang rajin macam saye..heheh.to azira hashim:..sile jangan jeles dengan kerajinan saye yerh..lupe kan lorr niat awk untok passing 'baton' rajin terlebey awk yerh..heheh)
--g kampus hantar my housemate, ida
--cuci kete~~(jgn salah paham yer..bukan basoh sendiri..kedai yang basoh..ni yang nak cite ni..kedai tu basoh..memng kilat abes kete aku..(eh..kete aku ke??ye2..kete aku le..)..mat bangla yang basoh...aku cakap.."u basuh luar saja ya.."..die angguk jer..paham la tu makne nyer...pastu..siap basuh luar..die kering kan kete aku..pastu..die clear kan dalam plak..kebas carpet, kilat cemoin luar dalam..besih kan kat dashboard..macm2 lagi arr..aku da cuak..sbb takot lari bajet..hehhe..siap2 tu..die kate..."boss,baguss"..maknenyer..da siap la tu..aku tanye bape ringgit..die kate.."6 ringgit."(sambil die angkat jari die tunjuk isyarat 6.)aku pon, ngan senang ati bayor jer lorr..wahh.sangat murah..sile lorr g ke sane yer..kat nilai..kat ngan shell)
--g shah alam~~tunggu adek aku abes class...(ceh rajin betol aku nak menungguh..tak dok maknenyer aku menunggu..aku datang awal ke sini sbb nyer..aku nok g stadium melawati..ade ape ntah..ala...stock clearance untok branded items..macam guess, hush puppies, united color of ape ntah..hehe.n yg seangkatan dgn nyer..so,sgt seswai untok orang yang tok banyok pitih macam gue..hehehe..jom2..)

sekian sahaje untok hari ini setakat pukol 1.46pm...

~pen off

2 comments:

ziera said...

tunjuk ler ape yang dah dibeli tu kak oi..

blackishitam said...

heheh..nanti yer ziera...gambor tak edit lagi...

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: