Wednesday, July 29, 2009

BerTukarLah Kpd CelCom Pasca Bayor

Salam 4 all..
hehe..hari ni, ade satu jer lecture class..sbb nyer, multimedia lab class..cancel..sir aku tak dok..pastu, aku pon g ler bank..untuok kuor duit, untuok bayor banyok mende..buku, sewa umah, broadband, duit makan, duit makan, duit makan, duit makan..cehh..bape kali nok makan???nampak sangat ko ni sedang menuju ke arah obesiti..hahahha..beware aisyah!!heheh..

mase g celcom, cadangnyer nok bayor broadband je..tapi org celcom tu kate..tak masuk bil lagi..makne nyer, tak payoh bayor le..hehhe..pastu, aku pon terus tanye pasal celcom pasca bayar...bukan ape..abah aku suruh gune bil..abah kate, monthly nye..abah nak bayar..aku pon ape lagi, kecik tapak tangan, jelapang padi saye tadahkan...make nyer, daftar le aku untuk tukar kepade bil.."SELAMAT TINGGAL PREPAID KU"....so,dalam mase tige ari lagi..aku tak payah lor sibuk2 nok cari top up..(heheh..jangan jelesss..~~cehh..mengade..org laen dah bezaman gune bil..aku baru ari ni..beria betol aisyah ni..cchaaiipp).tapi kan..bagus gak tukar bil ni..sbb dapat upgrade simcard aku ni ha..yer lor..sim card aku ni, dah bezaman..daripade zaman TM Touch lagi weh..da dekat 10 tahun tuu..burok sangat sim card aku...heheh

p/s kpd abah saye: abah, sile lah jangan potong allowance bulan2 kakde ni andai kate bil tu nanti TERlajak mahal..maklum ler abah..kakde ni kan suker becakap..heheh~~ampun sihh

~~ini ler bukti nyer, aku akan gune bil..hehehe..poyoss

--kat bawah ni, sim card baru aku...double poyos la aku ni kan..heheh...aku dapt 2..sbb die kate, sim card aku yang sekarang ni, da lame sangat, takut tak ok bule transformasi tu nnt..cewahh, so..die suruh try due2 skali..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: