Monday, July 13, 2009

BelAjOr pUlaK

Salam 4 all..hurmmm..skarang ni..agak susah ler aku nok update blog..sbb nyer..aku da tak duk umah sewa dulu...so..no internet maaaa...amat la sukar bagi sayer bile mane internet tak dok...sbb aku tepakse pegi ke cc semate2 untuk update blog aku ni ha..yang lagi susah tu..skang ni..aku tak dok transport melainkan bus USIM tu ajer..sbb nyer...keter aku tu..whhhopoppss..kete ayah aku yang aku gune selame ni..adik aku yang fidaus tu gune kejap sbb motor die rosak sudaaaa....so...aku pon dengan rela ati nyer..merelakan adik aku untuk gune keter tu..(kepada abah saye:Sile lah beli kan keter untuk anakmu ini wahai abah kerana anak mu ini amatlah 'patah kaki' rasenyer..*wink)..hurmmm..skang ni..aku dah kat nilai...kirenyer..ni first day aku @campus untuk sessi ni...padahal..orang lain dah seminggu start..aku ajer yang balik lambat..kenape??sbb nyer..aku sajer jer...kesian tengok mak aku g cari durian sorang2..so..aku pon janji ler ngan mak yang aku akan balik nilai lepas semua botol tempoyak mak penuh....so..aku pon lek lambat ler....
hurmm..first day ni..rase cam janggal lak..blaja pon tak leh bagi full concentration sangat...pastu plak...bleh plak aku n member2 sesat nak mencari kelas tadi..rase cam baru masuk USIM lak...bukan ape...alasan aku sesat kat fakulti aku sendiri adalah sebabnyer...bangunan fakulti aku tu..baru di bukak...so...no wonder la aku sesat kan...da tawaf satu bangunan..baru ler jumpe lecture hall...hehehe...klakor lak..nasib baik datang awal...tak dek lorr kalut sangat...
hurmmm..alhamdulillah..sekarang ni..aku dah semester 7 kat usim..bermakne aku dah final year skarang..ade 1 sem lagi nak abis..i'ALLAH MAY 2010 nnt aku abes lerr...wahhh..sekejap jer rase mase tu kan..rase macam baru jer lagi aku daftar masuk USIM...sedar2..dah taun 4 dah aku....sem ni..aku amik 6 subject...semuanyer 3hour credit punye subject oooo..kepale cket fening ler...ni lor subject nyer:
1.QAA 3053 - Tafsir II(Arab)
2.QAA 4023 - Kajian al-Quran dan Hadis di Era ICT(Arab)
3.SKU 4023 - Human Computer Interaction(English)
4.SKU 4013 - Multimedia (Lanjutan) (English)
5.AAM 4023 - (English)
6.MCA 2013 -(English)
*yg 5 n 6 tu..aku tak ingat name subjek nyer lorr..nnt yer..aku ingat..aku isi..ampun yaaa..heheh
hurmmm...banyak lagi benda yang nak disettlekan sebenornyer...report praktikal..kene submit by this week...adusss....20 pages tuu..tak wat ape pon lagi ni ha....adusss..pening lagi lor...pastu..subject TAFSIR II...every week ustaz akan bagi task..mak aiii....hebat plak rase aku ni ha..(pii rah...hebat ke hape..nek beruban ler kepale ko aisyah oiii)....tak per la..da name nyer pon student...ni lorr kijer nyer...
hurmmm..da kul 7 lorr..da nak malam..so..aku kene balik umah ler...nak menapak jap lagi ni ha..tak per lor....besusah2 dulu kan...BTW..tenkiu to Zira sbb tumpangkan aku untuk hari ni n maybe beberapa ari akan datang...n mintak maap ye..tak dok pic yang bisa di upload...sbb lupe nok save dalam pendrive....
p/s kpd staff MUIP: aku rindu bangat sama kalian!!
~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: