Sunday, July 5, 2009

Aku dah ade 'KAK NGAH'

Salam 4 all...hurmm..semua dah maklom yer..pernikahan abang saye pade 4Julai2009 baru2 ni...so..congratulation to angah n kak ngah..hurmmm..actually..agak janggal jer bagi aku nak panggil kak ngah aku tu..dengan panggilan 'kak'..sbbnyer..kak ngah aku tu..mude 2 taun dari aku(harap maklom..ini tak bermakne aku ini sudah tua ye..cehh..tak nok ngaku tue..tok sedor diri..)..tapi tak per lor..slowly..nnt biase lorr tu...hurmmm..alhamdulillah..majlis pernikahan angah semalam berjalan dengan baiknyer...even tak ramai pon sedare mara yang datang..tapi tak per lor...sbb ni bukan kenduri besor nye...kenduri besornyer..bulan November nanti..i'ALLAH la....aku malas nak citer panjang..so...sile lorr saksikan gambor2 ini yer...

muke2 org hok yang suke menepek dimane2~

~ngee~

angah n kak ngah~

wahhh..time ni..angah aku mesti debor gile..

selamat suda..alhamdulillah..~

beri mas kawen ke bini die~

hantaran kedua2 belah pihak

muke ni lagi!!

cekelat~

layer cake..home made ni yer..adik ku..imah yang wat..sile tempah jike beminat..

kain pasang~

epal je pon~

carrot cake~

begitu lah serba sedikit gambor2 kawen angah aku..kenduri nyer..i'ALLAH akan diadakan pada bulan November tahun ni...kat mane..tak sure lagi..whether kat jerantot or kat bera..akan diberitau kelak yek..sekian..
~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: