Friday, July 31, 2009

AkibaT berLAGAK~~padan muke aku

Salam 4 all..
adusss..ni aku nak kate padan muke..bukan kat sape2...tapi kat diri aku sendiri....sbbnyer..tadi, aku dapat phone call from my course mate..die kabo..malam ni, aku ade lecture class..adoiiii...tensen aku!!sesungguhnye..mmg tensen..malu pon ade kat readers blog aku ni ha..sbb sblom ni..aku memang angkuh + belagak + dengan bangge nyer kate.."jumaat aku free..tak dok class"...skang ni..hambek nok...siang pree..malam plak da ade class..actually..subject ni, spesel kes cket..patut nyer, aku n kawan2 QM(Quran Multimedia) da amik subjek ni mase 2nd year ritu dah..tapi ntah ape problemnye..tak jadi amik..so, die masukkan kat sem ni..ape lagi..credit hour aku pon naik ler..jadi 21 jam..aduiii..fening la...mmg rase 'tak leh bla' btol...da la malam ni 1st class utk subjk ni...da masuk minggu ke4..baru tambah new subjek..tak ke hijau mate putih aku jadinyer..makk aii..macam mane lorr nak cover silibus2 tu nanti...

**malam ni..akan ku usahakan untok mem'bodek' lecturer tu utk tukor hari..akan ku pree kan jugak jumaat ini..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: