Wednesday, July 15, 2009

AGain n AgAin!!

Salam 4 all..
kepada semua pembace2 blog aku ni..terime kasih yer..sbb sudi membace....even korang tak meninggalkan any comment..aku tetap berterime kasih sbb korang sudi singgah ke mari..i really do appreciate it...hurrmm..skang ni..aku kat library USIM..yang lagi best nyer..aku tak tau kat sini ade intenet pree..hehehceh!!da final year student...ape yang ade kat library pon tak tau..ish3x..dahsyat ko yer aisyah....(diharapkan kepada semua..tidak memandang hina kepada saye ini yang memnag agak malas nak g library)...ni aku datang librarty ngan course mate aku merangkap room mate aku..hazirah joha(sile lah ke bloggnye yang boleh didapati di blog list saye yeh)
huh..this time..aku amik keputusan nok tukor lagi template blog aku ni..sebab nyer???sbb bile aku gune template yang sebelum ni..bapok la lembapnyer nak tunggu upload background pict die yang cantek tu..so..disebabkan aku ni spesis yang tak suke menunggu lame2..aku pon gune la template yang mmg provide by blogspot ni ha...mmg la tak tok kerawang here n there..tapi..macam ok la...sbb nampak matured gitu!!(ceh!!poyos saye ini)
orait..sampai sini yerk..nak gi cari reference book for Tafsir II..esok lecturer nak tanye..menganga aku...
*kepade semua..maap yerk..da lame tak upload pict dalam blog ni..susah cket..sbb tak gune my own laptop...*wink

~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: