Thursday, June 25, 2009

TukOr Baju LAgi

Salam 4 all..hari ni..25 Jun 2009 bersamaan 2 Rejab..buat kali ke3 nye dalam sejarah blog aku..blog ini betukor baju..baju lame doh lusuh..da koyak2..so..wat kain lap kaki ler...ganti lagi lor kaler ala pink gitu..ho sudoh ler..takkan aku tetibe minat kaler pink ni...meraban sunggoh lor...hurmm..tapi kalu aku jadi TER minat kaler pink..bukan saloh pon dak..hurmm layan aer lor...tapi..selok pulok aku nok kene tukor kaler text nyer..patu...kat follower tu..da tak lepas nok tukor kaler..heheh..dok juppe...bior la dulu...

Rasenye..pade mate aku yang rabun tak berape ni..macam da ok jer baju utk blog aku ni ha...kire layan jer lor yerk...suke or tak...kire suke jugok ler...nnt dtg rajin aku..aku tukor baju baru lagi erk..huhu..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: