Thursday, June 4, 2009

PoweR KinetiC..pasang..jgn tak pasang

Salam 4 all..semalam..3 June 2009...dapat kijer pasang memasang..cik fairuz arahkan kami be3(aku,gyah,chapik) utk pasang power kinetic kat finance department..ade 10 bijik pc semua skali..bemakne..10 la power kinetic kene pasang..ala..mendalah ni..macam extension plug lor jugak(ni menuruk profesor chafik lor..)..functionnyer yang tetulis kat kotak die adalah:

-reliable voltage protection
-wilder input range to handle greater variation
-enhanced surge suppression capabilties
-internet line protection
-trendy and compact

sile lah paham2 kan sendiri makne nyer yeh...tengah2 wat kijer tu..sempat jugok lor begambor...

~sebelum pasang, kene check serial num dulu~

~aku tgh duk pasang power kinetic~
(sesungguhnye..i'm getting FAT)

~my opis mate..gyah n chapik~

pastu..semalam jugok..birthday officemate aku..najwa namenyer..HEPI BEFDAY WAWA..aku tak tau pon birthday die rini..makanye..tak dok lor beli present...pastu..duk pikir2 nak beli aper...dapat ler idea nak bagi frame gambor..pastu letak gambor najwa, aku n gyah..so..ini lor hasilnyer..

najwa kate.."cantik!!".means.najwa suke..maka dengan itu..aku n yati pon puas ati...cukup lor takat ni dulu..nnt pikir entry len plak...

~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: