Friday, June 12, 2009

Mase oh Time!!

Salam 4 all...

Huh!!agak ler lame nyer aku duk bior blog aku ni besawang...sbbnyer..aku sekarang ni..tak sempat nak update blog sgt...kejer makin banyak...stakat ni..sistem aku baru siap sikit...n benti jap dari wat sistem..sbb bnyak kije lain lagi kene wat...hari ni, bos tak dok..aku duk tercangok sesorang kat dalam bilk ni..cik zaini+cik fairuz meeting kat kuantan...shapik ke ulu tembeling..ade program ngan TM..gyah pulok..da duk kat bilik lain..die lead untuk key in data bagi system muallaf...belambak gile data yang nak die masukan dalam sistem...muallaf since 2004-2008..perghhh..kurus lorr jari ko gyah...

Hari ni jugok..birthday OLiE..aku pon tak tau rini birthday olie..so..no present lor..hurmmm..aku n gyah ingat..nak wat macam birthday najwa ritu...kasi gambor...hurmm..akan dipikirkan kemudian..presentnyer..suprise for OLiE!!by de way...HEPPI BIRTHDDAY OLie!!

~ni OLiE..comei budaknyer..baru je masuk 22..~

~nyummm..birthday cake~

Tenkiu jugak kat shapik n mas..sbb sponsored makan..mee kari yang sedap!!tenkiu guys!!aku tukang abiskan makanan jer..tak tolong papepon...hehehe..

~pen off
Sincere...

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: