Tuesday, June 30, 2009

KIPSAS in memory


Salam 4 all..this time..aku nok citer pasal KIPSAS...actually KIPSAS ni IPT pertama aku blajor...kat kipsas lor aku blajor macam2...daripade aku ni seorang yang pemalu..sampai lorr aku jadi seorang hok yang spesis tok tau malu(hehehe..jangan salah paham dgn statement ini yerkk)..kipsas banyak lor ngajor aku ni jadi somebody...aku start berorganisasi pon kat sini jugok ler..so..aku amatlah terhutang budi dengan tenaga pengajar kipsas..from IT Department..En.Rosli,En.Zaini,En.Jeff,En.Sham,Pn.Rahmah,Pn.Zura,Pn.Teha,Pn.Zarina,Pn.Mas dan semua tenaga pengajar KIPSAS yang laen..terime kasih bebanyak...kat KIPSAS ni..banyok sangat kenangan...kenangan manis lorr paling banyok..

Nanti aku citer lagi pasal KIPSAS erk..

~pen off~

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: