Monday, June 1, 2009

kaWan barU tapi KawaN Lame

~gyah~
Salam 4 all...

Wahhh..hari ni..aku amat lor epi sekali.kenape??sbbnyer..hari ni..aku dapat geng aku balik..huhuhu..aku da boring lagi duk sesorang..kalu idok..sebelum ni...aku ni..duk menghitung jam ajer lor...pukul baper nak balik kijer..tapi hari ni..rase macam mase tu..cepat jer..
luper lak aku nak citer pasal kawan baru aku ni..

actually..die ni..bukan aku baru kenai hari ni pon..since secondary school lagi da aku kenai die....kipsas pon same...U jer lain..aku masuk USIM..die kat UUM...n yg beza nyer lagi..die da qualified..aku ni jer..hok yg tok abes2 blajor.(sampai bile ntah..)...BTW...skarang ni..yati a.k.a Gyah duk satu department ngan aku...wahh..makin merioh ler department aku ni ha...2 pompuan..3 laki2...kire ok lor...kijer aku jadi makin senang..sbb nyer..aku akan mencedok coding2 php yang ade pade gyah..hehehe..(kire halal beralal jer lor gyah erk..)...pastu..skarng ni..aku da ade geng nok jalan2..nok makan same2...sonok sangat....

hurmmm.disbbkan opis hour da abes..aku nok balik do la ni...banyok kijer nok buet lagi...

**aku tidaklah mencuri tulang..sbbnyer...opis hour doh abes..harap maklom yerk..wink*

~pen off~

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: