Tuesday, June 30, 2009

CiteR kAwEn Lagi!!

Salam 4 all..ni entry yang ke3 berturut2 pasal orang kawin..this time...aku nok citer pasal abg aku nok kawin..aku panggil die angah...angah nok kawen ari sabtu malam minggu ni..bersamaan 4July2009...angah akan kawen ngan orang jeratot jugok..tapi..bakal kak ngah(rase len jer nok panggil kak ngah..tak pe..tak pe..akan ku biasekan jugak..) aku ni...mude dari aku..so..makin kekok lorr aku nok panggil die kak ngah...angah aku ni..akad nikah jer dulu..sbb tunang die tu..belajor lagi..so, atas permintaan pihak perempuan yang meminta untuk nikah dulu...family aku pon setuju ler..atas sebab..depa tu..sokmo bekepit...so..yang terbaek is..menikah ler...angah pon da 3 taun kejer...kire bleh ler nikoh da..umor pon da 26...hurmmm..congratulation lorr to angoh n Linda...

Aku kan tak jadi kawen...tapi..baju kawen da siap da..baju ex aku pon ade kat umah aku...pastu pulok..kebetulan nyer..size nyer same lak ngan abg aku...so..ape lagi...untuk penjimatan kos...aku pon dengan rela hati..memberikan baju ex aku tu..untok abg aku...ni kire wedding present lorr angoh yerkk..ini lorr baju nyer...


Sedey ajer bile tgk baju ni...yer lorr..sepatut nyer...aku nikah dulu dari abg aku..tapi tu lorr..dah takdir nyer begini..abg aku sampai seru dulu...so..segala kelengkapan pengantin seperti bunga telur...langsir...abg aku lorr yang akan gune dulu...guest book yang abah aku dah wat tu pon akan digunakan untuk majlis kenduri abg aku pada bulan November ni...diharapkan semuanye bejalan lancar...

p/s:kepada semua rakyat malaysia..mintak maap yer..sbb tak dapat jempot korang sekarang...i'ALLAH..bulan November nanti..aku jemput semua yer..sbb sabtu ni..kenduri kecik2 jer...TERIME KASEH kerane memahami..*wink

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: