Monday, June 22, 2009

camPor+caMpor

Salam 4 all...bile bos tak dok..maka..akan wujud lod lebih dari satu entry dalam sehari...tapi bile bos ade..seminggu skali pon susah nak letak new entry...heheheh..(saye tidaklah marah bos saye..harap maklom)..ari ni..semua staff MUIP meeting...so, opis ni..supe macam umoh tak dok orang lor...so..aku memulakan lor kegiatan bermoral aku ni...iaitu update blog...tengah aku duduk melangok sorang2 dalam bilik unit IT ni ha..aku duk lorr kelebek handbag aku..macam serabut jer dalam nyer...macam gini lor ropenye:
tetibe jer rase bosan pulok aku menengok ke beg ni(kalau lah mak or abah bace blog aku ni..alangkah bagusnye..dapat aku handbag baru..heheh)

di atas merupakan isi kandungan nye..yang mane..aku akan campak ikut suke ati aku je ape2 dalam beg ni..heheh..(kalu lor beg ni bleh becakap..mesti die bebel kat aku)

antara isi kandungannye:
1.mp3
(sbb radio dalam keter aku tak berape nak ok..so,bagi mengelakkan mengantok yang keterlampauan..mp3 ini amatlah berjasa..walaupon ianya..daku 'curi' yang adek aku punyer..heheh)
2.chewing gum
(jarang sebenornyer chewing gum ade dalam beg aku..biasenyer...mentos aje yang ade..utk pengetahuan umum..fungsinye juge same dgn mp3..untuk mengurangkan rase boring+mengantok bile drive sorang2 )
3.Lotion
(sbb kulit aku ni..kadang2 kering sangat..so..itulah gunenye lotion itu..untuk melembotkan kulit daku(ceh!!lembut ta*k Kucing!!!))
4.tisu n pen
(akan digunakan bile perlu..tisu itu, adalah merangkap sbg kertas bile aku nak tulis ape2)
5.Loose powder
(since muke aku ni spesis hok yang beminyok..so..mende alah ini sangat penting untuk cover minyok kat muke ni..yang bile mane die kuor..buleh wat goreng ikan masin)
6.hand fan
(sangat diperlukan time g kenduri kawen..maklom lor..musim panes...)

beg duit aku ni ha..sepatut nyer..kene tukor baru dah ni..(mak abah..sile lah amik perhatian..gantikannye!!hehehehe..)

Itu lor serba sedikit citer pasal handbag aku..seterusnya..aku nok citer..pasai aku tersembor time lunch tadi.hahhhahahahaha..bapok lor klakor nyer..malu??hurmm..tak de sangat..cket2 tu ade lor...gini kisah nye....

Ari ni..ade meeting semua staff..so..makan pree(makan pree lagi!!alhamdulillah)...brekfast tadi..makan okeih jer...berjalan lancar..tapi..lunch tadi..ade problem cket..heheh..pas makan..aku minum air...mase tu..olie(officemate kat sini) wat lawak mende ntoh..tok ingat...pastu..tetibe...aku tersembor air dari dalam mulut aku tu..hahaha..naseb baek tak org sebelah aku..kalu idok..mmg mandi air mulut aku lorr orang tu...time tu..org da tak ramai..so..saksi kejadian pon..tak bape ramai lor...selok bebudok yang makan semeja ngan aku gelak..hahhaahaha..asal aku ingat jer...mesti aku gelak sorang..hehe..macam mane lorr aku leh tersembor tu erk..sbb nyer..aku tgk tudung gyah..mase tu..muke die nampak bulat...terus aku jadi nok gelok...padahal...idok ler klakor mane pon...ish3x...macam2 lor aku ni ha...

T.A.M.A.T

2 comments:

ziera said...

tayang jugak beg ni eh...
cam knl je beg ni..

blackishitam said...

beser lor..i..tak dok kijer...so..jadi ler entry yg macam ke hape2 ntah ni ha..hehehe

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: