Thursday, June 25, 2009

camPoR+CamPOR Part II(ni yang betoL!!)

Salam 4 all..entry ini adalah merupakan rentetan daripade entry hok yang tak jadi sebelum ini atau lebih dikenali sebagai entry "CAmpo+CamPor Part II"...al kisohnyer...aku da siap taip doh
content nye..pastu..aku terselect all..patu aku terdelete...pastu..aku pon..dgn konpiden nyer..mengundo...tapi amat lor megeciwakan...tak leh undo...huhu...letih aku menaip...4 pargraph tuu...(ceh..tulis panjang2..macam lorr ade orang nok bace ngat blog aku ni ha..bior le..)
nak tau dok naper entry ini bername "CamPor+cAmpoR"??begini jawapannyer...bile mane entry bername "caMpoR+CampOR" ni kuor..maknenyer..citer dalam entry iniadalah tidak ade spesifikasi atau dalam bahase kampong nyer...dipanggil "iku dan" ajer...begitulorr kisohnyer...

Haihh..sebenornyer..time ni..aku amat lor rase tensen melampau..sbb nyer..of coz lorr sistem aku ni ha..tok success lagi weh..yang membuatkan aku jadi hyper tension tu..sbb aku da nak abes praktikal next week..kijer tok siap lagi..extend lorr aku(sangat imposible ini berlaku)..
aku berhajat..sblom aku tinggalkan muip ni ha...aku nok le siapkan sistem ni..tapi kalu ikut kan gaye keadaan skang ni..macam tok sempat je doh..waaaaaa..amat tension!!!malas doh rase nok wat...duk kuor error ajer...hampeh betoi!!saper yang hampeh??mesti lor aku...

Haiih..tgh tensen2 ni..bile mengenangkan esok aku nok balek kampong..terus rase teruja plak doh..yabedabedooo..esok nok balek kampong!!nok juppe mok aboh..nok juppe ayam+lembu+kebau(ceh!!sejak bile pulok aku jadi kesahkan binatang2 kat keliling umah??aahhh.dusta semata!!)..yg paling best...skang ni..DURIAN sudah menyembah ke bumi..atau kata lain nyer...DURIAN kat kampong da start gugor!!wahhhhhbapok beshh nyer..tak sabor nok balek kampong!!untuk pengetahuan umum..'tuan tanah' blackishitam.blogspot ini adalah seorang yang pengGILA durian..bile musim durian..pagi2..dalam 7 lebih or paling lambat..kul 8 pagi..aku n mak akan g kebun cari durian gugur...bile da penuh satu kereta tolak..aku akan jadi tukang belah durian itu..dan mak aku akan jadi tukang asingkan isi durian..untok dibuat tempoyak..bile musim derian...aku akan brekfast ngan durian..nyummm.bapok sedap!!(mintak maap lor kepada pemBENCI durian..saye ini memang begini...penCINTA DURIAN)..untok perhatian umom jugok..durian di kampong saye..yang mane ianya telah ditanam oleh nenda sayer yang bername KHATIJAH bt IMAM MAHMOOD..(terime kaseh lor wan..berbakti pae tanoh..kome dapat merasa..alhamdulillah..heheh)..durian wan aku ni..mmg sedap..durian kampong lorr kate kan...mmg sedap...ishh..kecur air liur...nok sangat rase makan derian tu...perhatian juga kepada semua..sile lah hadir ke kampong saye..iaitu di Kampong Pedah. Jerantut Pahang untuk memakan buah derian banyok..jika anda berminat untuk hadir..sile lorr kaborkan kepada saye..ingat yerkk..sementara stock masih ade!!

Haihhh..bos g juppe dato'seri..merangkap big boss muip ni...skang ni..jam pon da pukui 4.30..hehehe..bermakne..aku mesti kene gumbira..sbbnyer...sat lagi..dah nok balik doh...heheh..(jika sayer gumbira untok pulang..ini tidak bermakne..sy tak suke bekerja di sini yeh..saye amat suke bekerja di sini..sangat seronok.harap maklom. )

okeis..sekian..

~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: