Friday, June 26, 2009

Bile aku bawok Keter

Salam 4 all...
wahh..ye ye jer aku ni nok beceriter..ntoh ade tidok orang nok bace..hehheh..
tak per lorr..sekurang2 nyer..counter aku kat tepi tu begerok lorr jugok..kire sejuk la gak ati aku
bile tgk counter tu begerok..even tak sampai 10 pon sehari..heheh...hurmmm...
rini aku nak lek kampong..bermakne..aku nok balik ke jerantot ler petang ni...
aku akan balik nek kete..n semestinyer lor aku yang drive...bile aku drive..aku ade lor tabiat burok nyer....antara nyer..speed..melebihi dah laju...tapi tak dok lor sampai meter aku tu pecoh...
abis laju pon..180...sbb nyer..aku jadi bosan kalu drive pelan2..dalam ati aku akan berkate..
"haiiihhh..bile lor nok sampai kalu gini"...make aku akan speed lorr...lagi satu..kadang2..aku tak speed pon..tapi bile ade jer keter yang aku tengok semacam jer nok ajok aku speed..make nye..aotomatically...keter aku jadi TERlaju..mintak maap yer en polis...jangan saman sayer...tak sengaje..hehehhe...lagi satu...bile kite speed..kiter
akan dapat satisfaction in driving(minta maap kepada pemandu yang behemah...mesti korang kutuk aku kan..hehe..ya ampun sihh
karena aku memang bukan pemandu yang berhemah..heheh)..pastu..aku ni jugok..sokmo la bercakap tepon+bermsg while driving..heheh.
kepada kalian sumer..sile lor jangan ikot ape yg saye lakukan..amat lah tidak bagus..heheh...mak aku sokmo ler bebel kat aku bile aku gune phone while i'm driving..heheh..tapi disebabkan kedegilan aku yang melampau ni...aku tok dengor pon cakap mak aku..hehhe..ampon ya mak..hehehe....
yea!!!time balik doh..kui 5.15 doh ni...nak singgah pasor malam jap..
patu balik...

To durian:Here i come!!!!!!hehehe..jangan jeles maaaa..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: