Monday, June 22, 2009

BegIni CeritenyEEe...

Salam 4 all..cam ni citenyer...aku ni..dah lame tak blogging..sbb nyer...banyok kijer nak kene siapkan..tambahan pule...bos sentiase melekat di kerusi nyer...make nye..tok dapat lorr aku nok update blog aku ni ha...sepanjang aku tak blogging..ni lorr mende2 yang berlaku...

1.kenduri kawen:
disebabkan baru2 ni merupekan cuti skolah atau lebih dikenali sebagai musim kawen..makenyer..banyok lor kenduri kendare yang aku g..termasuk le..kenduri sedare mare n kekawan...ade gok la yg aku tok dapat datang..sbb nyer..tarikh jemputan nyer same..so..mintak maap ler kepade sesape yang menjemput..tapi aku tak datang yerk..maka nyer..ni ajer lorr gambor yang dapat di tepek di sini..

ni pelamin anak sedare sepupu aku..aish+fisyah..pelamin ajer yang sempat amik..pengantin aku tok amik pon gambornye

ni anak kawan mak..mak cik peah...mak tak dapat datang..so..aku ler wakilnye...

ni gambor matus+husbandnye..aku tak tau name..tok dan nok intebiu..

ni ijah + senol...becinte dari zaman kipsas lagi ni ha..nikah suda..

ni gambor naha+shah..wahhh..tak sangke..nikah da korang..

2.jalan-jalan cari kawan:
aku pon..ade la gak g jejalan ngan gyah..pejalanan yang tak dirancang..so..jadi lor ianye..kelam kelibut..tapi..yang best nyer..duit aku tak luak pon..sbb makan pon org belanje..heheh..sonok betol...2 hari (sabtu+ahad) makan pree...pas brekfes kat umah kakak sepupu aku..aku terbang ke kontan..singgah amansari..kat sepat..jumpe member kipsas..apik namenyer...so..apik pon belanje makan ngahari...pastu..aku n gyah g jalan kuantan...pusing2 kuantan...(macam la besor ngat kuantan tu..tapi ok la..dari pekan)..pastu..megerib..balik umah sepupu gyah..so..sah2 la..makan malam kami pree lagi...heheh..tidoooo...pastu..bangun pagi..makan pree lagi kat umah sepupu gyah..pastu..dalam kui 9 lebih g pusing2 pantai..jumpe apik lagi..apik blanje kami minum pulok..pastu...balik pekan..singgah kenduri kawen adik janah(member mase kipsas+usim)..ha...kan da cakap..makan pree lagi...alhamdulillah...rezeki...heheheh(kalu tiap2 hari gini..mesti da bejuta duit aku dalam bank...huhuhuhu)..ni jer gambor kat pantai yg ade...

gyah ni..ngah bace paper..paper yg dibace tu..paper semalam..sbbnyer..lupe nak bace ari semalam..so..bace ler ari ni..

gyah kabo..die takut pantai..so..aku merayap lorr sorang2...agak lor panas nyer..tengok ajer lorr byg2 tu..menunjukkan ari sangat panas..

pantai sepat ni..

~wink*~

hurmmm..ni ajer yang aku rase nak cite..nanti..kalu rase nak becerite lagi..aku citer yerk..

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: