Friday, May 29, 2009

Tazkirah tak jadi

salam for all..

Hurmm...actually hari ni..turn aku bagi tazkirah kat opis ni ha...kat sini..every friday moning..akan ade tazkirah yang disampaikan oleh ustaz2 cni...tapi, start minggu lepas...student praktikal diminta utk bagi tazkirah..minggu ni..suppose to be my turn..tapi tak jadi..sbb minggu ni..tak dok orang nak handle tazkirah...pegawai2 ramai yang cuti....so...cancel lor...gamoknyer..aku ni kene minggu depan lor...adusss..aku baru nak men ngelat..nak jugak tazkirah minggu ni sbab orang tak ramai...next week.mesti penuh meeting room tu...alamak..esei sogan lor...aku ni tak lor reti mane sangat kalu bab2 becakap ni...tapi tak per..at least..cube..n yang penting..ape yang aku nak sampaikan nnt...dapat memberikan impak yang positif pada pendengar....

Dats all la erk...tak dok modal da ni...next week aku citer pasal kenduri yang aku nak g weekend ni..yahoooooo!!tak sabra nak tgk kawan kawen...sonok!!(eh..apsal aku yang lebey2..konpiusss)wink*

1 comment:

ThurayaA said...

lah wah..bukan ke oak dah bese bab2 bagi tazkirah nih...
ingat tak oak bagi tazkirah time pgrm kat sek (A) Chenor dlu...
bapok beshnyer...

apa lagi..tunjukkan kehebatanmu..
kuikuikuikui...

yg penting gaya tuh...heeeee

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: