Tuesday, May 12, 2009

Praktikal Da Stat!!

Salam 4 all..rini..ari ke3 da aku praktikal....best tempat ni..staff die baek2 sumer..ape kejer yang aku buat??hurmm.setakat ni...aku baru je siap menaip Enakmen Pentadbiran Undang-Undang Islam 1991..ade 67 pages...hurmm.disebabkan aku ni memang suke sangat kije2 menaip ni..maka dengan itu, aku enjoy jer ngan kijer ni ha....pastu tadi ketua unit aku, suruh aku carikan kot2 ade tak penambahan ape pada Malaysia Cyber Law...pas aku cari2..dalam web KTTHA(Kementerian Tenaga, Teknologi Hijau dan Airade lor ckit2 penambahan dalam cyberlaw kat M'sia ni ha...hurm..ok la tu..dapat new input...hurmmm..pasni..aku nak kene wat error checking plak...yer lor...kalu ade salah..aku yang kena..akta tuuuu...bukan leh wat memain.....
Sekarang ni..aku duk kat Sekolah Sri Pekan...agak jauh jugok la dari MUIP ni ha....atoiii..parak jugok la duit minyak aku duk berulang ni ha...rase cam nak balik umah..nak pinjam keter imah..jimat cket minyak...ni pon..aku tok g lunch pon..bejimat lor kononyer....ni lorr aku...time tak dok duit...kador pulok diri ni ha..time ade...tak ingat dunia....nak tau naper duit aku lesap??sebabnye mende2 ni la..:-
1. tiga pasang kasut = RM 150
(sebab ade sale..tapi kene beli 3 pairs above..baru dapat less 20%..so..aku pon TERPAKSE lor beli 3 terus..heheh..pakse rela sebenornyer..tapi berbaloi..sbb murah..)
2. perfume = RM 270
(disebabkan aku tak penah try lagi armani code...aku pon beli lor...lagipon, promoter tu bagi aku sample ralph lauren+armani diamond...patu dapat satu body lotion armani code..itu yang aku jadi *keghiii nak membeli..lagipon..baunyer..sangat beszzz..i like...)
3. mende2 selingan yang berjumlah RM 50 jer..
hehehe.ni abah tak tau nih..kalu abah n mak tau..siap ler aku kene beleber...heheh..so..disebabkan mende alah ni sumer..aku pon kene lor ikat perot..hehhe..nak kate ape..padan muke aku lorrr...
*keghii - pronounced as 'keri'..maknenyer..nak sangat @ suke sangat
~pen off

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: