Thursday, April 30, 2009

bAnyOk lor DiaLEct..SonOK wehh

PAHANG ku TERCINTA



hahaha..bapok lor kome bangge nyer jadi oghang PAHANG weh...deh lor kite mendengor lagu nih..kaeh jumper di you tube...aokme tok paha kan???hahaha...kalu aokme boleh terang ke kome amende hok yang die kabor dala lagu nih..kome blanjer deme makai d ghumoh kome...tempoyok ikai paten weh...pepaleh lor seda' nyehhh..

KELANTAN



HAhahaha..best gak layan video nih..atoii la..aku da la kureng cket nak pahe amende dio royak..tapi balun ajer..heheh

NEGERI SEMBILAN

Hehehe..ni lor lagu peberet aku...from nogori...weh..aku hapei doh lagu ni weh...hehehe..semangat aku menyalin lagu ni..mase sem 2 ritu..kaw2 punyer ngapal lagu ni..tak tau la naper..sajer..suke2..layann ajo laaa..tak dapet den nak nolong..

TERENGGANU


ehehe..ganu kiter..kate iklim tu ler..hurmm..best gak la lagu ni..sbb die rancak gitu kan....huhuh..kalu die lentok2..tak dek nyer aku nak tepek kat cni...wehh!!weh!!weh!!ke laot nun!!!

Sekian..itu sajer erk..kalu korang nak tgk banyok lagi..g ler cari kat youtube..ngeh..aku da malas..hehehe

~pen off

2 comments:

thurayaa said...

lagu m.we koi ni..memang klaka...
tp org2 phg sudah pasti suka kannya..nak2 plak yg dok belah2 temerloh....siap wt ring tone pebret lagi..kui3

kalu nak tau adajugak org phg yg tak tau ttg kewujudan lagu ni..
agak2 kat radio phg f.m..ada kua tak lagu ni,,,,??

blackishitam said...

wahhhh..kome pon baru jeh dengor lagu nih..
tu yang jadi ke keri tu weh..
haahaha..
tapi yg penting nyeh..
idok ler sampai wat caller ringtone weh..

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: