Tuesday, April 14, 2009

SamaT PaGi!!

Salam 4 all..hurmm..sebenornyer..malam tadi..aku tido kul 1.30pg....hurmm..sangat awal bagi seorang pelajar yang tgh exam macam aku, tido time tu..tapi da ngantok..nak wat cam ner..cadangnyer..pagi ni nak qada' tido..baru berangan nak wat record..bangun kui 11...hurmmm tapi tak penah bejayer pon..paling lewat..kui 9(kalu kat kampong..kire lewat terlebeh tu)..heheh..burok benor pompuan bangun lambat erk..xpe2..selagi aku idup membujang ni la..aku nak wat care idop bujang..boleh bangun tdo lambat..boleh p jalan mane2 je aku nak pegi...boleh menepek kat umah sape2 yang aku suke...nanti da kawen...laen citer lak..transformers la aku jawabnyer....ntah aper yang aku mimpi malam tadi...tak dek per rasenyer...hurmm..MIMPI?..boleh pecayer ke kat mimpi erk...aku da 3 kali mimpi org yg same...hurmm..mainan tido jer kot mimpi tu..orang kater..bukan aku kater erk ni tau..kalu kiter nak mimpi kiter tu jadi realiti..kiter jangan citer kat orang aper yang kiter mimpi tu...sbb takut tak jadi..so, kalu mimpi yg burok2 tu..adalah lebih baik utk dihebohkan seantero dunia..ni antara mimpi burok yang aku penah mimpi:

-jumper raksakse
(sblum tdo..aku tgk citer ultraman mase tu..tetibe kuar lak raksakse tu dalam mimpi aku..ngeri jugak la.)

-org yang aku sayang dalam family meninggal
(tak nak2!!tak leh terime tol mimpi ni!!tukar mimpi laen la!!)

-perompak masuk umah aku
(agaknyer sbb aku memikir sgt pasal perompak yg makin aktif kat tempat aku..jerantot)

-aku nikah ngan laki orang
(ya ALLAH..mintak jauh la..tak nak sakitkan ati kaum sejenis aku)

Hurmm..ni jer yang aku ingat...malas nak recall..buang karen...mintak2..semua mimpi aku ni..tak jadi realiti la erk...mengerikan...n mimpi2 yang best2 tu..biarlah rahsia...ceh..geli aku...matahari da makin naek..bermakne..aku kene menyucikan diri ler ni...tak mandi lagi nih...celik2 mater..temenong jap..memikir aper nak wat..memikir mase depan...n terus mengadap menda alah ni...maka terciptalah entry ini pada pagi yg penoh barakah ini..wink*wink*..:)

~pen off 

No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: