Tuesday, April 28, 2009

KeRinduan pD bLog

Salam 4 all..atoiiii la..pepalih lor lamenyer aku nak update blog ni ha..rindu lak rasenyer kat blog aku yang keentah ape2an ni ha.....maklom ajer lor..coti2 exam..so..aku pon balek lor ke kampong..idok ler aku 11 hari nak melangok jer kat umoh..huhuhu..macam2 aktiviti lor aku wat selame menyepi ni ha..nak cite sekarang..macam tak sompet ajo...maklom la..aku skang kat cc...so..pitih bawok tok banyok mane nih..kang tak pepasal aku jadi tukang lap cermin kat sini ha..idok ler teman...hurmmm.later lor aku bagi entry yang panjang cket erk..ni just nak menjengok ajeh...lastly..thank you HAJAR..teman kakde p cc ni ha..hehehhe..even kakde tau..hajar mengantok sekarang ni ha..hehhee..sori erk hajar...hehehe



No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: