Monday, April 13, 2009

Ini untOk OrAnG kG. JuaRa!!

aku ni tak dok kijer..maklom la..siang tadi 2 paper aku kene pulun...so..malam ni..aku tak bisa bukak subject baru..lek2 lu...takot mereng aku nanti...

Heh...time kaseh sbb antor gambor2 ni kat aku..cantek sangat...i'll get there soon yerk..i'ALLAH..
.tapi ade satu gambar tu..aku tak leh nak upload kat sini..sbb tetibe jer ade mat saleh pakai baju tak cukup kain..ngeh3x(pinjam trademark ko)
(^_^)




~aku paling suke gambar ni..cantekk sangat4x~

ASSALAMUALAIKUM..
aku nak cakap dalam tepon.takot terlama....walaupon aku tau ko pakai celcom blue..di mana kadar panggilan nyer cukup murah sekali (wah..skema ayat)..tapi aku tak nak la bebel panjang2 kat ko..aku tau..ko rimas dgr nanti..n paling penting..takot kredit ko abes..maklom la..ko top up 2 minggu skali jerk...ngeh3x(pinjam trademark ko lagik)...

ALLAH tu...maha adil DIA akan bagi kita rase semua pahit manis hidup...setiap manusia adalah sama..yang bezanya, mungkin ALLAH akan bagi kite rase yang pahit dulu pastu baru lah yang manis n begitulah sebaliknye..so..bersyukur lah erk..sbb sekarang ko da senang..i'm happy for u..ko ingat yer..ko kene slalu pikir positif..

n paling penting...bile idup ko da stbil nanti, ko jangn luper diri..kite kene ingat...semua ni ALLAH yang bagi...anytime DIA boleh tarik balik...mak ayah n adik2 ko tu..ko kene tolong..tu memang da tangungjawab ko sbg anak n abg...mudah2an berkat rezki ko n bertambah lagi...

last but not least...aku doakan...
-ALLAH permudahkan urusan ko
-ko bejaye dunia akhirat
-rezki ko bertambah
-ko capai target idup ko
-ko jadi anak yang berbakti pada mak ayah ko
-ko dapat bina kuarga ko sendiri dalam redha ALLAH

huhuhu..thanx for being my frenz...:)..all the best!!

p/s:mee goreng basah satooo!!patu..sotong jarum celup tepong skali!!!lalalalallala..

~pen off at 12:29hours...sbb aku nak melayan msg ko ni ha..huhuhu



No comments:

Lepas Follow, Tinggalkan Link Anda Di Sini Pulak Ye: